fbpx
back-arrow Alle podcast
PODCAST

Hvordan måler man værdien af SEO

Hvordan sætter man kroner og øre på sin SEO-indsats og hvilke parametre måler man på? Det og meget mere vil dagens gæst Christian Doeleman fra IHH Nordic sætte lidt ord på. Lyt med og find ud af, hvordan du fastsætter værdiberegningen af din SEO-indsats – og få indsigt i hvordan du kan komme tættere på hvad en kunde, gennemsnitsordre eller et lead er værd for dig. Et spørgsmål du også kan få svar på er: Skal man arbejde med SEO som ny virksomhed og hvordan?

Vært: Henning Madsen | Gæster: Christian Doeleman-Lassen, IIH Nordic

svg-left
svg-right

Kom i dialog med os

Har du brug for hjælp til søgemaskineoptimering (SEO), eller overvejer du, om det giver mening for din virksomhed at fokusere på SEO? Kontakt Henning Madsen og få en dialog om dit SEO-projekt.

henning-figur-komprimeret
Vi har modtaget din forespørgsel

Tak for din forespørgsel. Vi sætter pris på muligheden for at drøfte dit projekt. Du hører fra os inden for 1-2 hverdage

På gensyn

Step 1 / 3

close icon

    Step 1 / 3 - Vælg projekttype

    Få en dialog om dit projekt

    Send os en forespørgsel og få en dialog om, hvordan vi kan hjælpe dig med dit projekt og dine målsætninger.

    SEOGoogle AdsSociale medierMarketing automationData & InsightsAndet
    Step 2 / 3 - Projekt information

    Beskriv dit projekt så godt du kan

    Step 3 / 3 - Dine oplysninger

    Vi har brug for dine oplysninger nedenfor

    Bliv inspireret
    Udfyld nedenstående og få nyheder om inbound marketing