På dette on-demand webinar vil vores Partner & Head of Paid, Peter Hilborg, og vores Inbound Marketing Consultant, Mads Toft, udfolde praktiske strategier for at styrke samarbejdet mellem salg og marketing, og tager det første skridt mod at nedbryde de klassiske siloer mellem afdelingerne.
Som en virksomhed i vækst har vi hos InboundCPH oplevet, hvordan mængden af information ekspanderer, og hvordan siloer kan opstå, hvilket mindsker integrationen mellem teams. Gennem vores egen transformation fra 8 til 28 medarbejdere, har vi samlet en række værdifulde indsigter og praktiske eksempler, som vi er begejstrede for at dele med dig.
I løbet af webinaret dykker vi ned i processerne bag at sikre en relevant informationsudveksling og et effektivt og integreret samarbejde. Vi udforsker vigtigheden af værktøjer som Service Level Agreement (SLA), feedback loops og at skabe en single source of truth, der alle er med til at styrke samarbejdet mellem salg og marketing.
Webinaret byder på et dybtgående blik ind i, hvordan I kan fastlægge fælles mål, forbedre kommunikationen samt arbejdsprocesserne, og forvandle salg og marketing alignment fra et buzzword til en konkret forretningsfordel.
Dette webinar henvender sig især til dig, der er en del af en større organisation med forskellige teams til marketing, salg og produkt, og som er ivrig efter at finde løsninger på de udfordringer, der følger med skalerbar vækst og interafdelingskoordination.
Få tilsendt webinaret på mail og se det når det passer dig. Ved tilmelding accepterer du, at vi må sende dig mails vedrørende webinaret og nyhedsmails med seneste nyt om digital marketing. Du kan afmelde vores nyhedsmails til enhver tid.
Har du spørgsmål til webinaret? Kontakt Peter og få en dialog om webinaret.
Step 1 / 3