Søg
Webinar on-demand

Gamification i praksis: Byg effektive kampagner offline & online

 Kickstart din marketing med Gamification i 2024. På dette on-demand webinar vil vores Partner og Head of Inbound Marketing, Philip Tovborg, og vores Grafik, Video og Paid Social Specialist, Helena Eskildsen, udstyre både marketingsledere og specialister med de nødvendige værktøjer og viden til at implementere gamification i deres marketingplaner.

De kommer til at dykke ned i essensen af gamification og dets potentiale i både B2C og B2B sammenhænge. Du vil lære, hvordan du kan anvende gamification til at skabe dynamiske og effektive kampagner, der fanger og fastholder din målgruppes opmærksomhed. De to eksperter vil dele deres indsigter i, hvordan man bygger en legende kunderejse gennem kreative og innovative spilstrategier.

Information
Online
Pris
Pr. deltager
0,00
WEBINAR ON-DEMAND

Gamification er mere end blot et spil, det er en strategisk tilgang, der kan forvandle måden, du engagerer og interagerer med dit publikum på. Ved at integrere spilelementer i dine marketingkampagner, kan du skabe en unik og mindeværdig kundeoplevelse, der fremmer både engagement og loyalitet. 

Under webinaret vil der blive præsenteret en række inspirerende cases, der demonstrerer succesfuld anvendelse af gamification både offline og online. Disse eksempler vil give dig en dybere forståelse af, hvordan du kan anvende teknikkerne i dine egne strategier.

Få tilsendt webinaret på mail og se det når det passer dig. Ved tilmelding accepterer du, at vi må sende dig mails vedrørende webinaret og nyhedsmails med seneste nyt om digital marketing. Du kan afmelde vores nyhedsmails til enhver tid.

Vi har modtaget din forespørgsel

Tak for din forespørgsel . Vi sætter pris på muligheden for at drøfte dit projekt. Du hører fra os inden for 1-2 hverdage

Step 1 / 3

    Step 1 / 3 - Vælg projekttype

    Få en dialog om dit projekt

    Send os en forespørgsel og få en dialog om, hvordan vi kan hjælpe dig med dit projekt og dine målsætninger.

    SEOGoogle AdsSociale medierMarketing automationAI-implementeringData & InsightsAndet