Søg
Webinar on-demand

SEO-strategi for B2C eller B2B

 I vores webinar om SEO-strategi for enten B2B eller B2C har du mulighed for at rejse med Henning Madsen ind i SEO’ens verden, hvor du får en strategisk forståelse for Google som salgskanal. Webinaret varer ca. en 1 ½ time, hvor du får indsigt i, hvordan du kan definere retning og rammer for din SEO-strategi. Derudover får du tips og tricks samt konkrete værktøjer, der kan hjælpe dig i gang. Webinaret er velegnet til dig, der ønsker at komme i gang med SEO eller ønsker at styrke din SEO strategi for at opnå relevant synlighed på Google.

Webinaret er opdelt i B2B eller B2C. Du vælger i dropdown hvilket et du vil have adgang til.

Information
Online
Pris
Pr. deltager
0

Om webinaret

Ifølge en undersøgelse fra FDIH bruger 4 ud af 5 B2B-indkøbere primært nettet, når de handler professionelt. Denne adfærd er ikke ukendt. 8 ud af 10 danskere starter et planlagt køb med at søge informationer på Google og denne adfærd har de nu taget med på job.

På webinaret giver jeg indblik i SEO-strategi, deriblandt de variabler som danner grundlaget for at du sætter de rette mål og lægger en god handlingsplan. Det er en forudsætning at du ved lidt om SEO, men det er ikke et ikke et operationelt webinar hvor det forventes du kender til tilte tags mm. Du har mulighed for at tilmelde dig vores B2B webinar eller B2C webinar – begge har samme indhold, men der er forskel på hvilken data vi går i dybden med og hvilken data du skal benytte dig af.

1)
Hvilken betydning har kunderejsen for din SEO-strategi?

Hvor starter kunderejsen for dine kunder? Vi giver dig indsigt i den adfærd som Google brugere har gennem den nyeste data og hvordan du kan bruge denne viden til at målretter din SEO-strategi efter dem.

2)
Hvilke parametre er relevante for din SEO-strategi?

Google har over 200 parametre som de ranker din placering på Google efter. Heldigvis kan disse 200 parametre forkortes ned til 4 overordnede indsatsområder som relevante for din SEO-strategi.

3)
Operationalisering af din SEO-strategi

Hvordan får du skabt en handlingsplan for alle de opgaver som skal løftes i forbindelse med SEO arbejdet? Vi gennemgår forskellige løsningsmuligheder for hvordan du når i mål med de forskellige arbejdsopgaver.

4)
Hvad er din virksomheds økonomiske potentiale?

Kender du din konverteringsrate for leads og kunder? Hvem er dine kunder i grunden, og hvordan søger de egentlig på Google? Og når du kender disse variabler - hvordan beregner du så dit økonomiske potentiale?

Oplægsholder

Henning Madsen

I spidsen for webinaret står Head of SEO Henning Madsen. Med faglig passion, humor og engagement har han gennem 20 år arbejdet og undervist med ét mål for øje: at sikre virksomheder – store som små – i hele landet succes gennem indsigtsbaserede, datadrevne strategier.

Kundeporteføljen omfatter digitalt ambitiøse virksomheder som blandt andre Spies, Jem & fix, Aller, Berlingske, Kamstrup, Oticon, Trollbeads, ILVA, TV2, Stylepit, Blockbuster og DFDS.

Det siger deltagerne

WEBINAR ON-DEMAND

Se webinaret når det passer dig

Få webinaret tilsendt ved at udfylde formularen, samtidig accepterer du, at vi må sende dig mails vedrørende webinaret og nyhedsmails. Du kan afmelde vores nyhedsmails til enhver tid.

Vi har modtaget din forespørgsel

Tak for din forespørgsel . Vi sætter pris på muligheden for at drøfte dit projekt. Du hører fra os inden for 1-2 hverdage

Step 1 / 3

    Step 1 / 3 - Vælg projekttype

    Få en dialog om dit projekt

    Send os en forespørgsel og få en dialog om, hvordan vi kan hjælpe dig med dit projekt og dine målsætninger.

    SEOGoogle AdsSociale medierMarketing automationAI-implementeringData & InsightsAndet