Søg
Betalt online workshop

Know the basics: Grafisk AI i praksis for marketing professionelle

 Træd ind i AI-verdenen med vores helt egen “Know the basics: Grafisk AI i praksis for marketing professionelle” online workshop. Denne workshop er til dig, der ønsker at lære mere om grafisk AI og opdage, hvordan det kan implementeres i dine marketingaktiviteter. Målet med workshoppen er at give dig de nødvendige færdigheder til at optimere arbejdsprocesser med det samme, hvorfor du kommer til at sidde og arbejde med det hands-on.

Vi vil primært fokusere på Firefly og Midjourney, da disse programmer har stort potentiale til at blive integreret i en travl arbejdsdag. Men det er vigtigt at bemærke, at der er omkostninger forbundet med AI-programmerne – intet i verden er gratis. Derfor er det afgørende, at du har adgang til Midjourney og en Adobe-licens for at deltage i workshoppen. OBS: Begrænset antal pladser.

Information
Betalt online workshop - Begrænset antal pladser
Pris
Pr. deltager
995,- pr. deltager ekskl. moms
GRAFISK AI I PRAKSIS FOR MARKETING PROFESIONELLE

OM WORKSHOP

AI har en lys fremtid og forventes at revolutionere den måde, vi arbejder med digital markedsføring på. “Know the basics: Grafisk AI i praksis for marketing profesionelle” er en online workshop og din billet til at blive en del af AI-revolutionen.

I workshoppen vil vi gennemgå:

Del 1: Introduktion

  • Velkomst og introduktion til workshoppen.
  • Kort gennemgang af AI og grafisk AI.

Del 2: Potentialet af grafisk AI 

  • Praktisk anvendelse af grafisk AI i hverdagen.

Del 3: Hands-on erfaring med grafisk AI 

  • Introduktion til Midjourney og Firefly.
  • Hands-on øvelse: Opret dit første AI-drevne design til en markedsføringskampagne.

Del 4: Afrunding og næste skridt 

  • Hvordan du kan fortsætte med at lære og eksperimentere med grafisk AI.
  • Spørgsmål.

About the presenter

Helena Eskildsen

Graphics, Video & Paid Social Specialist

 Helena is a specialist in visual communication. After completing her bachelor’s degree in film and media studies, she worked in project management and was responsible for various marketing activities. She later specialized in creating visual campaigns and messages that include graphic design, video production and social media strategies, helping our clients develop and optimize their visual expression.