InboundCPH er et marketingbureau med base i København bestående af specialister i SEO og Google Ads. I samarbejde med din virksomhed udarbejder vi datadrevne strategier baseret på dine målsætninger, din målgruppe og vores mangeårige erfaringer.
Vi er et specialiseret marketingbureau i København, der har rådgivet mere end 1.000 virksomheder og uddannet mere end 5.000 personer i, hvordan man udnytter Google som salgskanal. Vi går altid grundigt til værks, og det er vigtigt for os at arbejde ”med” og ikke ”for” vores kunder.
Vi er specialister i søgemaskineoptimering (SEO) og Google Ads. Det er marketingkanaler, der kræver en langsigtet strategi og løbende optimering for at sikre den højest mulige rentabilitet. Derfor samarbejder de fleste kunder med os gennem flere år. Se vores cases her.
Siden 1998 har vi arbejdet målrettet med Google Marketing og hjulpet vores kunder på rejsen til mere synlighed og flere konverteringer – der hvor kunder søger efter dem. Vores unikke framework og proaktivitet sikrer din virksomhed optimale resultater og fuld tryghed.
Vi bruger fleksible arbejdsmetoder og møder vores kunder der, hvor de har behov for det. Vi er transparente i vores arbejde og giver dig altid indblik i processerne og resultaterne af vores arbejde. Vi kan håndtere hele arbejdet med SEO og Google Ads eller fungere som eksterne rådgivere.
VÆLG OS FOR VORES ERFARING, DET SIKRE RESULTAT OG DEN GODE RELATION
20+
ÅRS
ERFARING
28
MARKETING-
SPECIALISTER
200+
SUCCESFULDE
VÆKSTCASES
Hele samarbejdet har fungeret utrolig godt, hvor I stillede med et skarpt hold. Der har løbende været samspil i opgaverne, hvilket har skabt flotte resultater. Det har været succes på succes hele vejen igennem.
André G. Hansen
Strategisk projektleder
Jeg havde ikke turde drømme om, at vi var nået dertil, hvor vi er nået til i dag. Der er ingen tvivl om, at den enorme vækst skyldes det samarbejde, vi har haft med InboundCPH, og det gode samspil mellem dem, os og vores webudviklere. Jeg er glad for, at InboundCPH ikke er provisionslønnede – skal vi ikke bare sige det sådan?
Allan Christensen
eCommerce Manager
Jeg føler, at jeg er i super trygge hænder hos InboundCPH. De er stærke system-teknisk og aflægger lærerig rapportering hver måned. Celine tilpasser sig kundens behov, så man får den hjælp man ønsker, lige dér hvor man fagligt er. Sammen har vi opnået en lead-stigning på 615% på 4 måneder. Det er ret imponerende.
Asta Flensborg | Marketing Manager
Marketing Manager hos Shopbox
InboundCPH har løftet vores Google Ads-kampagner til næste niveau og forbedret vores afkast betydeligt. Totalomsætningen i Danmark og Norge er øget med 60 %, samtidig med at vores return on ad spend er forbedret med 47 % sammenlignet med sidste år. Jeg havde slet ikke forventet så gode resultater!
Martin Borch
Co-founder
Fra dag ét har InboundCPH engageret sig fuldt ud i samarbejdet med os. De er proaktive og ikke bange for at udfordre vores vante måde at tænke på. Det er tydeligt, at InboundCPH er specialister i Google Ads og ved, hvordan man skaber udbytterige annoncekampagner.
Pia Dalskov
Head of Marketing
Der er ingen tvivl om, at for os har SEO givet rigtig god mening. Jeg havde ret store forventninger til, hvad det skulle løfte, når vi satte strøm til det – og de er blevet indfriet. Desuden har samarbejdet med InboundCPH – og den viden, vi har fået – haft stor indflydelse på økonomien i vores andre marketingkanaler.
Steffen Trannerup
Marketing Director
Henning var personligt årsagen til, at vi skiftede til InboundCPH, da han udviste en god forretningsforståelse, ydmyghed og en ambitiøs tilgang til at løse de udfordringer, som jeg og Spies stod over for. InboundCPH arbejder målrettet og visionært omkring vores fælles løsningsforslag og kan navigere på alle plan.
Rasmus Panduro
eCommerce manager
Det er tydeligt at mærke, at InboundCPH har arbejdet med SEO siden 1997. De ved, hvad der virker, hvad man skal være opmærksom på, og i hvilken retning SEO udvikler sig. De er vant til at arbejde med store organisationer og stærke til at formidle komplekse SEO-temaer, så alle interessenter forstår dem.
Lars Bøgner
Online Manager
Med InboundCPH har vi en engageret samarbejdspartner, der møder os i øjenhøjde. Deres analytiske og datadrevne tilgang sikrer, at vores SEO-indsats og Ads-kampagner er i gode hænder, og at InboundCPH gør deres ypperste for, at vi som kunde opnår succes med vores marketing. Og det sætter jeg stor pris på!
Caroline Hagen
CMO
Det altafgørende er selvfølgelig de resultater, samarbejdet har udmøntet sig i. Tallene taler deres tydelige sprog: Der har været fremgang på alle parametre, som vi har arbejdet med – og som vi fortsat arbejder med. Isoleret set har jeg aldrig før oplevet så høj fremgang i trafikken fra Google til vores website.
Jacob Thiesen
Digital Manager
InboundCPH formår at bygge en god relation op, hvor vidensdeling er i højsædet, og hvor den nørdede viden bliver omsat til informationer, vi kan handle på. Man kan mærke, at InboundCPH ved, at SEO og SEM kan udrette mirakler. At se vores brand overhale konkurrenterne på Google er jo en sand fornøjelse 🙂
Mathias Jensen
Digital Marketing Lead
Ærlighed, åbenhed og en stærk men aldrig selvfed overbevisning om egen værdi er egenskaber, vi virkelig værdsætter ved InboundCPH som partner. De har aldrig hverken over- eller undersolgt deres services, men været ærlige i både forventnings-afstemningen, prognoserne og den efterfølgende rapportering.
Johan Johansen
Digital Manager
InboundCPH har gennemført et uddannelsesforløb for Aller, hvor de har formået at gøre vores medarbejdere i stand til at forstå, hvilke faktorer, som er væsentlige i en SEO-proces, og hvordan man praktisk forholder sig til dem. Det har givet en lang række åbenlyst forbedrede tal, og man kan se, at det har en effekt!
Jan Krog Henningsen
Forretningsudviklingschef
Det er min overbevisning, at en virksomhed har brug for en person internt, der ser lyset i SEO. InboundCPH har været medvirkende til at sørge for, at vi så lyset. I dag ser vi SEO som et forretningskritisk marketingværktøj, der er afgørende for kundetilgangen og værdiskabelsen i vores virksomhed.
Rasmus Begtoft
Digital marketingansvarlig
InboundCPH er en stærk entreprenør og en stor kapacitet inden for online marketing og SEO i særdeleshed. De har et stort drive og en super god forretnings-forståelse, der gør dem i stand til at designe og eksekvere forretnings-strategier i den digitale verden. Sidst, men ikke mindst har de en fantastisk humor!
Peter Hestbæk
Marketingdirektør
Vi er stolte over at være certificeret Google Partner. Men vi ved, at vi ikke nødvendigvis er de bedste af den grund. Derfor gør vi os konstant umage for at yde den bedste service og skabe det maksimale udbytte til din virksomhed.
Få en gratis vurdering af, hvordan vi kan håndtere dine marketingkanaler bedst muligt, og hvilken investering det kræver. Du får konkret viden og lærer os at kende, så du bedre kan vurdere os som din kommende samarbejdspartner.
I et fast samarbejde med os dedikerer vi et antal timer hver måned til håndtering, optimering og rapportering af dine marketingkanaler. Klik herunder for at få et konkret estimat af dit projekt, så du kan vurdere os som dit kommende marketingbureau i København.
Estimer projekt for nøjagtig pris
Estimer projekt12
May
Online ChatGPT Masterclass – Elevated Understanding
Tirsdag d. 5. december kl. 13.00 - 16.00
Velkommen til vores opfølger til den vellykkede Basics Masterclass, som flere hundrede allerede har gennemført! "ChatGPT Masterclass - Elevated Understanding" online kursus er for dig, som har en fundamental forståelse for ChatGPT, men nu vil rykke dig til næste niveau. På kurset vil du blive klogere på essentielle værktøjer til at integrere og udnytte ChatGPT i din virksomhed på en effektiv og problemfri måde. Der vil især blive arbejdet med Plugins og Advanced Data Analysis. Kurset er din billet til at blive en del af AI-revolutionen.
OBS: Det er vigtigt at du har egen computer og adgang til ChatGPT Plus version 4.
12
Jul
Gamification i praksis: Byg effektive kampagner offline & online
Torsdag d. 7. december kl. 10.00 - 11.00
Kickstart din marketing med Gamification i 2024. På dette webinar vil vores Partner og Head of Inbound Marketing, Philip Tovborg, og vores Grafik, Video og Paid Social Specialist, Helena Eskildsen, udstyre både marketingsledere og specialister med de nødvendige værktøjer og viden til at implementere gamification i deres marketingplaner. De kommer til at dykke ned i essensen af gamification og dets potentiale i både B2C og B2B sammenhænge. Du vil lære, hvordan du kan anvende gamification til at skabe dynamiske og effektive kampagner, der fanger og fastholder din målgruppes opmærksomhed. De to eksperter vil dele deres indsigter i, hvordan man bygger en legende kunderejse gennem kreative og innovative spilstrategier.
Få en objektiv indsigt i din forretning og dit vækstpotentiale så du kan planlægge og prioritere din virksomheds marketingstrategi på et oplyst og kvalificeret vidensgrundlag.
Få viden om dit økonomiske afkast ved investering i Google.
Få viden om dine konkurrenter og viden om din markedsposition.
Se din synlighed på Google over for en udvalgt konkurrent.
Få sparring og rådgivning med vores Ads-specialister.
Lær hvordan du selv opnår succes med din SEO-indsats.
Få indsigt i de mest effektive online marketingkanaler.
Audi står i dag med en langt stærkere markedsposition inden for firmabiler
Udover den øgede trafik er vores nu stærke placeringer på Google med til at øge bevidstheden om Audi som et oplagt bud på en firmabil. Kampagnen har ikke kun medført en bemærkelsesværdig stigning i antallet af besøgende på Audis website, den har også medført, at Audi i dag står med en langt stærkere markedsposition inden for firmabiler.
Jacob Thiesen
Digital Manager
Audi
B2B
Audi
B2B
642 %
flere besøgende fra Google
439 %
stigning i sidevisninger
4 års
succesfuldt samarbejde
Det har givet en lang række åbenlyst forbedrede tal, og man kan se, at det har en effekt!
InboundCPH har gennemført et uddannelsesforløb for Aller, hvor de har formået at gøre vores medarbejdere i stand til at forstå, hvilke faktorer, som er væsentlige i en SEO-proces, og hvordan man praktisk forholder sig til dem. Det har givet en lang række åbenlyst forbedrede tal, og man kan se, at det har en effekt!
Jan Krog Henningsen
Forretningsudviklingschef
Aller Media
B2B & B2C
Aller Media
B2B & B2C
200
opkvalificerede medarbejdere
94 %
flere besøgende fra Google
4 års
succesfuldt samarbejde
For os er SEO faktisk forskellen på at overleve og ikke overleve.
Vores investeringsniveau i Google Ads var ikke rentabelt på den lange bane. Og hvis man har en butik, hvor man betaler for meget i forhold til, hvad der omsættes, så går man kold. Så for os er SEO faktisk forskellen på at overleve og ikke overleve.
Peter Hestbæk
Marketingdirektør
Stylepit
B2C & E-handel
Stylepit
B2C & E-handel
465 %
øget synlighed på Google
1.000+
nye landingssider
500+
links fra andre websites
Vi er et specialiseret Google Marketing-bureau med spidskompetencer i SEO og Google Ads. Vi kan også arbejde med konverteringsoptimering og dataindsamling.
Vi arbejder regelmæssigt med både virksomheder og institutioner i både B2B-, B2C og e-handel-segmentet. Vi har erfaring på det danske marked og internationale markeder.
Mange kunder samarbejder med os gennem flere år, fordi Google Ads og SEO kræver en løbende arbejdsindsats. Men vi kan også håndtere projekter med afgrænset varighed, i hvilket tilfælde samarbejdet tilpasses derefter.
Du bestemmer selv, hvor meget du ønsker at inddrages i vores arbejde. Vi tror på vidensdeling, fordi udbyttet af samarbejdet med os bliver større, hvis du indgår i samarbejdet som en aktiv medspiller. Derfor deler vi meget gerne vores viden og erfaringer med dig.
Har du brug for hjælp til din marketingindsats, eller overvejer du, om det giver mening for din virksomhed at fokusere på SEO og Google Ads? Kontakt Martino d'Apuzzo og få en dialog om dine muligheder.
Step 1 / 3