Marketing-specialister

Marketingbureau i København

InboundCPH er et marketingbureau med base i København bestående af specialister i SEO og Google Ads. I samarbejde med din virksomhed udarbejder vi datadrevne strategier baseret på dine målsætninger, din målgruppe og vores mangeårige erfaringer.

Top_6

Google Marketing-specilister

Vi er et specialiseret marketingbureau i København, der har rådgivet mere end 1.000 virksomheder og uddannet mere end 5.000 personer i, hvordan man udnytter Google som salgskanal. Vi går altid grundigt til værks, og det er vigtigt for os at arbejde ”med” og ikke ”for” vores kunder.

Vi er specialister i søgemaskineoptimering (SEO) og Google Ads. Det er marketingkanaler, der kræver en langsigtet strategi og løbende optimering for at sikre den højest mulige rentabilitet. Derfor samarbejder de fleste kunder med os gennem flere år. Se vores cases her.

Siden 1998 har vi arbejdet målrettet med Google Marketing og hjulpet vores kunder på rejsen til mere synlighed og flere konverteringer – der hvor kunder søger efter dem. Vores unikke framework og proaktivitet sikrer din virksomhed optimale resultater og fuld tryghed.

Vi bruger fleksible arbejdsmetoder og møder vores kunder der, hvor de har behov for det. Vi er transparente i vores arbejde og giver dig altid indblik i processerne og resultaterne af vores arbejde. Vi kan håndtere hele arbejdet med SEO og Google Ads eller fungere som eksterne rådgivere.

VÆLG OS FOR VORES ERFARING, DET SIKRE RESULTAT OG DEN GODE RELATION

20+

ÅRS
ERFARING

12

MARKETING-
SPECIALISTER

200+

SUCCESFULDE
VÆKSTCASES

VI LEVER AF GODE RELATIONER

Det siger vores kunder

udtalelse-aller

InboundCPH har gennemført et uddannelsesforløb for Aller, hvor de har formået at gøre vores medarbejdere i stand til at forstå, hvilke faktorer, som er væsentlige i en SEO-proces, og hvordan man praktisk forholder sig til dem. Det har givet en lang række åbenlyst forbedrede tal, og man kan se, at det har en effekt!

jan-krog

Jan Krog Henningsen

Forretningsudviklingschef

udtalelse-spies

Henning var personligt årsagen til, at vi skiftede til InboundCPH, da han udviste en god forretningsforståelse, ydmyghed og en ambitiøs tilgang til at løse de udfordringer, som jeg og Spies stod over for. InboundCPH arbejder målrettet og visionært omkring vores fælles løsningsforslag og kan navigere på alle plan.

udtalelse-rasmus-panduro

Rasmus Panduro

eCommerce manager

oticon-logo

Det er tydeligt at mærke, at InboundCPH har arbejdet med SEO siden 1997. De ved, hvad der virker, hvad man skal være opmærksom på, og i hvilken retning SEO udvikler sig. De er vant til at arbejde med store organisationer og stærke til at formidle komplekse SEO-temaer, så alle interessenter forstår dem.

udtalelse-lars-boegner

Lars Bøgner

Online Manager

udtalelse-bisnode

InboundCPH formår at bygge en god relation op, hvor vidensdeling er i højsædet, og hvor den nørdede viden bliver omsat til informationer, vi kan handle på. Man kan mærke, at InboundCPH ved, at SEO og SEM kan udrette mirakler. At se vores brand overhale konkurrenterne på Google er jo en sand fornøjelse 🙂

udtalelse-mathias-amdi

Mathias Jensen

Digital Marketing Lead

udtalelse-stylepit

InboundCPH er en stærk entreprenør og en stor kapacitet inden for online marketing og SEO i særdeleshed. De har et stort drive og en super god forretnings-forståelse, der gør dem i stand til at designe og eksekvere forretnings-strategier i den digitale verden. Sidst, men ikke mindst har de en fantastisk humor!

udtalelse-peter-hestbaek

Peter Hestbæk

Marketingdirektør

udtalelse-brfkredit

Det er min overbevisning, at en virksomhed har brug for en person internt, der ser lyset i SEO. InboundCPH har været medvirkende til at sørge for, at vi så lyset. I dag ser vi SEO som et forretningskritisk marketingværktøj, der er afgørende for kundetilgangen og værdiskabelsen i vores virksomhed.

udtalelse-rasmus-begtoft

Rasmus Begtoft

Digital marketingansvarlig

udtalelse-blockbuster

Der er ingen tvivl om, at for os har SEO givet rigtig god mening. Jeg havde ret store forventninger til, hvad det skulle løfte, når vi satte strøm til det – og de er blevet indfriet. Desuden har samarbejdet med InboundCPH – og den viden, vi har fået – haft stor indflydelse på økonomien i vores andre marketingkanaler.

udtalelse-steffen-trannerup

Steffen Trannerup

Marketing Director

udtalelse-cbc

Ærlighed, åbenhed og en stærk men aldrig selvfed overbevisning om egen værdi er egenskaber, vi virkelig værdsætter ved InboundCPH som partner. De har aldrig hverken over- eller undersolgt deres services, men været ærlige i både forventnings-afstemningen, prognoserne og den efterfølgende rapportering.

udtalelse-johan-johansen

Johan Johansen

Digital Manager

udtalelse-audi

Det altafgørende er selvfølgelig de resultater, samarbejdet har udmøntet sig i. Tallene taler deres tydelige sprog: Der har været fremgang på alle parametre, som vi har arbejdet med – og som vi fortsat arbejder med. Isoleret set har jeg aldrig før oplevet så høj fremgang i trafikken fra Google til vores website.

udtalelse-jacob-thiesen

Jacob Thiesen

Digital Manager

Certificerede eksperter

Vi er Google Partner

Vi er stolte over at være certificeret Google Partner. Men vi ved, at vi ikke nødvendigvis er de bedste af den grund. Derfor gør vi os konstant umage for at yde den bedste service og skabe det maksimale udbytte til din virksomhed.

placeholder
placeholder
shifted-images-svg

Få en gratis vurdering af, hvordan vi kan håndtere dine marketingkanaler bedst muligt, og hvilken investering det kræver. Du får konkret viden og lærer os at kende, så du bedre kan vurdere os som din kommende samarbejdspartner.

Få et estimat af dit projekt

I et fast samarbejde med os dedikerer vi et antal timer hver måned til håndtering, optimering og rapportering af dine marketingkanaler. Klik herunder for at få et konkret estimat af dit projekt, så du kan vurdere os som dit kommende marketingbureau i København.

eon-logo
ilva-logo
blockbuster

Estimer projekt for nøjagtig pris

Estimer projekt
course-cover
Seminarer og webinarer

Få viden til at prioritere marketingbudgettet rigtigt

25

Aug

SEO-strategi for B2B-virksomheder

Webinar / 10.00 - 11.15 / Sådan bruger du Google som salgskanal

Hvis din virksomhed skal vinde kunderne og klare sig i konkurrencen, skal søgemaskineoptimering (SEO) prioriteres som en central del af din digitale strategi. Læs mere om webinaret og tilmeld dig her.

arrow

27

Aug

SEO-strategi for B2C-virksomheder

Webinar / 10.00 - 11.15 / Styrk din position på Google

Hvis din virksomhed skal vinde kunderne og klare sig i konkurrencen, skal søgemaskineoptimering (SEO) prioriteres som en central del af din digitale strategi. Læs mere om webinaret og tilmeld dig her.

arrow
audi overlay 59%
1
3

Audi står i dag med en langt stærkere markedsposition inden for firmabiler

Udover den øgede trafik er vores nu stærke placeringer på Google med til at øge bevidstheden om Audi som et oplagt bud på en firmabil. Kampagnen har ikke kun medført en bemærkelsesværdig stigning i antallet af besøgende på Audis website, den har også medført, at Audi i dag står med en langt stærkere markedsposition inden for firmabiler.

Jacob Thiesen

Digital Manager

audi overlay 59%

Audi

B2B

Audi

B2B

642 %

flere besøgende fra Google

439 %

stigning i sidevisninger

4 års

succesfuldt samarbejde

Det har givet en lang række åbenlyst forbedrede tal, og man kan se, at det har en effekt!

InboundCPH har gennemført et uddannelsesforløb for Aller, hvor de har formået at gøre vores medarbejdere i stand til at forstå, hvilke faktorer, som er væsentlige i en SEO-proces, og hvordan man praktisk forholder sig til dem. Det har givet en lang række åbenlyst forbedrede tal, og man kan se, at det har en effekt!

Jan Krog Henningsen

Forretningsudviklingschef

aller cover billede v2

Aller Media

B2B & B2C

Aller Media

B2B & B2C

200

opkvalificerede medarbejdere

94 %

flere besøgende fra Google

4 års

succesfuldt samarbejde

For os er SEO faktisk forskellen på at overleve og ikke overleve.

Vores investeringsniveau i Google Ads var ikke rentabelt på den lange bane. Og hvis man har en butik, hvor man betaler for meget i forhold til, hvad der omsættes, så går man kold. Så for os er SEO faktisk forskellen på at overleve og ikke overleve.

Peter Hestbæk

Marketingdirektør

stylepit fash items 59%

Stylepit

B2C & E-handel

Stylepit

B2C & E-handel

465 %

øget synlighed på Google

1.000+

nye landingssider

500+

links fra andre websites

Få mere at vide

Hvilke marketingkanaler arbejder I med?

Vi er et specialiseret Google Marketing-bureau med spidskompetencer i SEO og Google Ads. Vi kan også arbejde med konverteringsoptimering og dataindsamling.

Hvilke virksomheder arbejder I med?

Vi arbejder regelmæssigt med både virksomheder og institutioner i både B2B-, B2C og e-handel-segmentet. Vi har erfaring på det danske marked og internationale markeder.

Hvor længe varer et samarbejde typisk?

Mange kunder samarbejder med os gennem flere år, fordi Google Ads og SEO kræver en løbende arbejdsindsats. Men vi kan også  håndtere projekter med afgrænset varighed, i hvilket tilfælde samarbejdet tilpasses derefter.

Hvor involveret i arbejdet skal jeg være?

Du bestemmer selv, hvor meget du ønsker at inddrages i vores arbejde. Vi tror på vidensdeling, fordi udbyttet af samarbejdet med os bliver større, hvis du indgår i samarbejdet som en aktiv medspiller. Derfor deler vi meget gerne vores viden og erfaringer med dig.

svg-left
svg-right

Kom i dialog med os

Har du brug for hjælp til din marketingindsats, eller overvejer du, om det giver mening for din virksomhed at fokusere på SEO og Google Ads? Kontakt Martino d'Apuzzo og få en dialog om dine muligheder.

martino-figur
Vi har modtaget din forespørgsel

Tak for din forespørgsel. Vi sætter pris på muligheden for at drøfte dit projekt. Du hører fra os inden for 1-2 hverdage

På gensyn

Step 1 / 3

close icon
Step 1 / 3 - Vælg projekttype

Få en dialog om dit projekt

Send os en forespørgsel og få en dialog om, hvordan vi kan hjælpe dig med dit projekt og dine målsætninger.

Google MarketingSEOGoogle AdsAndet
Step 2 / 3 - Projekt information

Beskriv dit projekt så godt du kan

Step 3 / 3 - Dine oplysninger

Vi har brug for dine oplysninger nedenfor