Søg
PODCAST

B2C kunderejse mapping: SEO Micro-Moments

I dette afsnit har vi besøg af en langvarig kunde i studiet, nemlig Kirsten Mørk, SEO-specialist hos Apopro.

Det blev til en snak om SEO Micro-Moments. SEO Micro-Moments er en strategi som går ud på at udvide sin kunderejse mapping med søgninger, som ligger før købet (eksempelvis søger X antal på hovedpine). SEO Micro-Moments går ud på at identificere alle relevante søgninger, og derefter udarbejde en indholdsstrategi som matcher søgeadfærden.

Lyt med når Kirsten deler ud af sine erfaringer, og giver gode råd til, hvordan hun og Apopro arbejder aktivt med SEO Micro-Moments og søgeord samt hvilke værktøjer de arbejder med, for at finde de rigtige søgeord og effektmåle på dem.

Vært: Henning Madsen
Gæster: Kirsten Mørk, Apopro

FÅ MERE VIDEN

Relaterede ekspert-indlæg

Vi har modtaget din forespørgsel

Tak for din forespørgsel . Vi sætter pris på muligheden for at drøfte dit projekt. Du hører fra os inden for 1-2 hverdage

Step 1 / 3

    Step 1 / 3 - Vælg projekttype

    Få en dialog om dit projekt

    Send os en forespørgsel og få en dialog om, hvordan vi kan hjælpe dig med dit projekt og dine målsætninger.

    SEOGoogle AdsSociale medierMarketing automationAI-implementeringData & InsightsAndet