I dette afsnit har vi besøg af en langvarig kunde i studiet, nemlig Kirsten Mørk, SEO-specialist hos Apopro.
Det blev til en snak om SEO Micro-Moments. SEO Micro-Moments er en strategi som går ud på at udvide sin kunderejse mapping med søgninger, som ligger før købet (eksempelvis søger X antal på hovedpine).
SEO Micro-Moments går ud på at identificere alle relevante søgninger, og derefter udarbejde en indholdsstrategi som matcher søgeadfærden.
Lyt med når Kirsten deler ud af sine erfaringer, og giver gode råd til, hvordan hun og Apopro arbejder aktivt med SEO Micro-Moments og søgeord samt hvilke værktøjer de arbejder med, for at finde de rigtige søgeord og effektmåle på dem.
Har du brug for hjælp til søgemaskineoptimering (SEO), eller overvejer du, om det giver mening for din virksomhed at fokusere på SEO? Kontakt Henning Madsen og få en dialog om dit SEO-projekt.
Step 1 / 3