Søg
PODCAST

Hvordan måler man værdien af SEO

Hvordan sætter man kroner og øre på sin SEO-indsats og hvilke parametre måler man på? Det og meget mere vil dagens gæst Christian Doeleman fra IHH Nordic sætte lidt ord på.Lyt med og find ud af, hvordan du fastsætter værdiberegningen af din SEO-indsats – og få indsigt i hvordan du kan komme tættere på hvad en kunde, gennemsnitsordre eller et lead er værd for dig.Et spørgsmål du også kan få svar på er: Skal man arbejde med SEO som ny virksomhed og hvordan?

Vært: Henning Madsen
Gæster: Christian Doeleman-Lassen, IIH Nordic

FÅ MERE VIDEN

Relaterede ekspert-indlæg

Vi har modtaget din forespørgsel

Tak for din forespørgsel . Vi sætter pris på muligheden for at drøfte dit projekt. Du hører fra os inden for 1-2 hverdage

Step 1 / 3

    Step 1 / 3 - Vælg projekttype

    Få en dialog om dit projekt

    Send os en forespørgsel og få en dialog om, hvordan vi kan hjælpe dig med dit projekt og dine målsætninger.

    SEOGoogle AdsSociale medierMarketing automationAI-implementeringData & InsightsAndet