Søg
PODCAST

Nedbryd siloerne

I denne episode har vi besøg af Karsten Nygaard fra Strategen, og vi taler om, hvordan Google måler engagement. Derudover drøfter vi hvordan man skaber synergi mellem SEO-teamet og Google Ads-teamet. Kan man få dem til at se på data sammen, og dermed skabe synergi? Hvis ingen har placeret ansvaret, så er der ingen der har det. Du får også indsigt i, hvorfor man altid skal bruge Google Ads, selvom man har førstepladsen på Google.

Vært: Henning Madsen
Gæster: Karsten Nygaard, Strategen ApS

FÅ MERE VIDEN

Relaterede ekspert-indlæg

Vi har modtaget din forespørgsel

Tak for din forespørgsel . Vi sætter pris på muligheden for at drøfte dit projekt. Du hører fra os inden for 1-2 hverdage

Step 1 / 3

    Step 1 / 3 - Vælg projekttype

    Få en dialog om dit projekt

    Send os en forespørgsel og få en dialog om, hvordan vi kan hjælpe dig med dit projekt og dine målsætninger.

    SEOGoogle AdsSociale medierMarketing automationAI-implementeringData & InsightsAndet