Vores specialister hjælper dig med at oprette målrettede Facebook-kampagner, der skaber værdi på bundlinjen. Vi rådgiver også om valg af målgrupper, annonceindhold og budgetplanlægning.
Vi skaber kontakt til dine kunder gennem skræddersyede Facebook-annoncer, der er målrettet din branche og målgruppe. Vi optimerer og administrerer dine Facebook-annoncer løbende og yder rådgivning og sparring undervejs i processen. Vi sikrer dig dermed, at dine annoncer er opsat optimalt, og vi overvåger effektiviteten, så du opnår de bedst mulige resultater af annoncerne.
Vi arbejder ud fra dine målsætninger (KPI’er) og opbygger Facebook-kampagner med dem for øje. Derfor er det vigtigt, at du ved, hvad du gerne vil opnå med dine annoncer, og hvad du ønsker, at brugerne skal foretage sig, når de ser dine annoncer. Der findes forskellige typer af annoncer på Facebook, hvilket giver mulighed for at skabe den bedste løsning, der passer til dit produkt eller den service, som din virksomhed tilbyder.
Med vores holistiske tilgang har vi fokus på at skabe en målrettet kunderejse for modtagerne. Det handler om forståelse for brugernes adfærd og mindset, når de bruger de sociale medier. Derfor er det vigtigt at tage højde for placering, målgruppe og indhold, når du arbejder med Facebook-annoncering.
InboundCPH har løftet vores Google Ads-kampagner til næste niveau og forbedret vores afkast betydeligt. Totalomsætningen i Danmark og Norge er øget med 60 %, samtidig med at vores return on ad spend er forbedret med 47 % sammenlignet med sidste år. Jeg havde slet ikke forventet så gode resultater!
Martin Borch
Co-founder
Fra dag ét har InboundCPH engageret sig fuldt ud i samarbejdet med os. De er proaktive og ikke bange for at udfordre vores vante måde at tænke på. Det er tydeligt, at InboundCPH er specialister i Google Ads og ved, hvordan man skaber udbytterige annoncekampagner.
Pia Dalskov
Head of Marketing
Med InboundCPH har vi en engageret samarbejdspartner, der møder os i øjenhøjde. Deres analytiske og datadrevne tilgang sikrer, at vores SEO-indsats og Ads-kampagner er i gode hænder, og at InboundCPH gør deres ypperste for, at vi som kunde opnår succes med vores marketing. Og det sætter jeg stor pris på!
Caroline Hagen
CMO
InboundCPH formår at bygge en god relation op, hvor vidensdeling er i højsædet, og hvor den nørdede viden bliver omsat til informationer, vi kan handle på. Man kan mærke, at InboundCPH ved, at SEO og SEM kan udrette mirakler. At se vores brand overhale konkurrenterne på Google er jo en sand fornøjelse 🙂
Mathias Jensen
Digital Marketing Lead
Ærlighed, åbenhed og en stærk men aldrig selvfed overbevisning om egen værdi er egenskaber, vi virkelig værdsætter ved InboundCPH som partner. De har aldrig hverken over- eller undersolgt deres services, men været ærlige i både forventnings-afstemningen, prognoserne og den efterfølgende rapportering.
Johan Johansen
Digital Manager
Hvad er Facebook-annoncering?
Facebook-annoncering, også kaldet Facebook Ads, er et af de vigtigste annonceværktøjer inden for online markedsføring. Det skyldes, at Facebook af det mest benyttede online medier. Med Facebook-annoncering skaber du et øget kendskab til din virksomhed og øger samtidig dine chancer for flere konverteringer.
Hvad koster Facebook-annoncering?
Du bestemmer selv prisen på dine annoncer, og du kan altid justere dit budget for din Facebook-annoncering undervejs. Vi hjælper dig med budgetplanlægning, og vores eksperter inden for SoMe hjælper dig med at optimere dine annoncer, så du får det størst mulige udbytte og den lavest mulige klik-pris.
Kan alle virksomheder bruge Facebook-annoncering?
Når du annoncerer på sociale medier, er det vigtigt at tage højde for, hvad formålet er, og hvilken målgruppe du vil nå ud til. Facebook annoncering er relevant for mange virksomheder – men ikke nødvendigvis alle. Hvis du er tvivl, om din virksomhed skal begynde på Facebook annoncering, så kontakt os.
Du kan læse mere om os, vores processer og vores priser her.
Facebook kan være en god måde at nå ud til en bred gruppe af personer i din målgruppe. Med mere end 1,8 mia. aktive brugere er Facebook en af de mest udbredte platforme. Facebook giver derfor gode muligheder for at skabe awareness omkring dit produkt/service for at øge antallet af konverteringer og salg.
Har du brug for hjælp til SoMe-annoncering, eller overvejer du, om det giver mening for din virksomhed at fokusere på annoncer på sociale medier? Kontakt Celine Poulsen og få en dialog om dine muligheder og potentialer.
Step 1 / 3