60.000.000 SEK – Vil du vide, hvad der gemmer sig bag dette tal?
Det er beløbet, som tre virksomheder er blevet indstillet til at betale i 2024 af Datatilsynet for at have overtrådt GDPR i forbindelse med online annoncering på Google og Meta. Fejlene opstod ved blot ét enkelt forkert klik.
I dag er det digitale landskab blevet mere komplekst på grund af tekniske udfordringer, nye reguleringer og restriktioner. Derfor er det nemmere end nogensinde før at komme til at overtræde reglerne. Måske sidder der lige nu en medarbejder fra den svenske bank Avanza med meget røde ører, efter vedkommende aktiverede Facebooks automatiske avancerede matching. Det kostede dem 15 millioner svenske kroner.
Vil du undgå at begå den samme fejl? Så deltag i vores nye on-demand webinar, Daniel Varberg som til dagligt leder vores data- og trackingteam hos InboundCPH, gennemgår Facebooks automatiske avancerede matching og Googles automatic enhanced conversions. Her vil jeg guide dig, trin for trin, så du kan forstå de faldgruber, du skal undgå.
Få tilsendt webinaret på mail og se det når det passer dig. Ved tilmelding accepterer du, at vi må sende dig mails vedrørende webinaret og nyhedsmails med seneste nyt om digital marketing. Du kan afmelde vores nyhedsmails til enhver tid.
Har du spørgsmål til webinaret? Kontakt Daniel og få en dialog om webinaret.
Step 1 / 3