Vi skaber målrettede Meta-annoncer, der hjælper dig med at opnå kontakt til nye potentielle kunder – dækker både Facebook og Instagram. Derudover hjælper vi med løbende optimering af dine annoncer og rådgiver dig om valg af annonceindhold, målgrupper og budgetplanlægning.
Vores specialister hjælper dig med at nå dine forretningsmål via Meta-annoncer, der engagerer og interagerer med din målgruppe (Meta-annoncering inkluderer både Facebook og Instagram). Derudover sørger vi for, at du får en forståelse af din annonceeffektivitet, så du får et overblik over, hvad der fungerer med din målgruppe.
Meta-annoncering, også kaldet Facebook- og Instagram Ads, er visuel promovering i form af billede- og videoindhold via platformene. Med Meta-annoncering kan du både øge kendskabsgraden, tiltrække flere potentielle kunder til dit website og øge din konverteringsrate.
Vi arbejder ud fra dine målsætninger og sørger for, at dine annoncer rettes mod din specifikke målgruppe. Vi hjælper også løbende med at administrere, om det er nødvendigt at optimere annoncerne på Meta. Meta giver dig en lang række muligheder, og der er mulighed for at lave flere forskellige målgruppekombinationer, hvilket gør, at vi kan målrette annoncerne til det helt rigtige segment.
Co-founder
Head of Marketing
CMO
Digital Marketing Lead
Digital Manager
Hvad er Meta-annoncering?
Meta-annoncering, også kaldet Facebook- og Instagram Ads, er annoncer, der bliver vist i nyheder, stories og udforsk på platformene. Annoncerne bliver med andre ord vist mellem de opslag og stories, brugerne aktivt har valgt at se. Der findes flere forskellige annoncetyper på Meta, herunder billedannoncer, videoannoncer, karrusel-annoncer og annoncer i stories. Vi sørger selvfølgelig for at hjælpe dig med at vælge den type, der passer bedst til din virksomhed.
Hvorfor bruge Meta-annoncering?
Meta er et visuelt medie, og hvis du sælger visuelle produkter – eller har visuelt interessante annoncer – er Meta derfor et oplagt bud på en god annoncekanal. Facebook- og Instagram Ads har en funktion kaldet ’shopping’, som er lavet til dig, der sælger fysiske produkter. Med denne annoncetype kan du lede brugerne direkte videre til produkterne i din webshop.
Hvad koster Meta-annoncering?
Du fastsætter selv prisen på dine annoncer, og du har altid mulighed for at justere dit budget efter behov. Du vælger, hvor meget du ønsker at bruge på dine annoncer pr. dag eller inden for en bestemt tidsperiode. Vi hjælper dig med at tilpasse og optimere dit budget, så det passer til dine målsætninger, og du får mest muligt ud af budgettet.
Kan alle virksomheder bruge Meta-annoncering?
Når du annoncerer på sociale medier, er det vigtigt at tage højde for, hvad formålet er, og hvilken målgruppe du vil nå ud til. Meta-annoncering er relevant for mange virksomheder – men ikke nødvendigvis for alle. Hvis du er tvivl om din virksomhed skal fokusere på Meta-annoncering, så kontakt os.
Du kan læse mere om os, vores processer og vores priser her.
Meta er en god måde at nå ud til din målgruppe med visuelle budskaber. Meta giver gode muligheder for at skabe awareness om dit produkt/service og dermed øge antallet af konverteringer og salg.
Det er vigtigt at have en målrettet Meta-strategi, der understøtter dine målsætninger og konkrete KPI’er. Vi kan hjælpe med at udarbejde en strategi, der også tager højde for dine andre marketingkanaler.
Mange virksomheder i både B2B-, B2C- og e-handel-segmentet kan opnå et positivt udbytte ved at annoncere på Meta. Men Meta er bestemt ikke relevant for alle. Det afhænger af en konkret vurdering af din målgruppe og dine målsætninger.
Har du brug for hjælp til SoMe-annoncering, eller overvejer du, om det giver mening for din virksomhed at fokusere på annoncer på sociale medier? Kontakt Josephine Ludvigsen og få en dialog om dine muligheder og potentialer.
Step 1 / 3