Fra den 1. juli 2023 lukker GUA, hvor alle der ikke gør noget proaktivt, vil blive ramt af den automatiske migrering til GA4. Det betyder, at du risikerer at miste forretningskritiske data og indsigter – og dit setup fremadrettet ikke er kompatibelt med dine marketingindsatser.
Vores Head of CRO og Tracking Alexander Kobberø gør dig klogere på denne migrering, hvad du skal gøre og hvorfor du ikke skal lade GA automigrere for dig.
Han stiller skarpt på både server-side tracking og gode alternativer til GA4, herunder Matomo, der som det eneste trackingværktøj, kan importere data fra GUA. Afsluttende giver han 5 tips til, hvad du skal være opmærksom på, når du migrerer til GA4.
Har du brug for hjælp til søgemaskineoptimering (SEO), eller overvejer du, om det giver mening for din virksomhed at fokusere på SEO? Kontakt Henning Madsen og få en dialog om dit SEO-projekt.
Step 1 / 3