Google-søgning i andre lande

Global søgemaskine

Top_4

ryd
ryd
ryd
ryd
ryd
Land:

Brug af søgemaskinen

Værktøjet kan give dig et indblik i, hvilke websites Google viser i søgeresultaterne i andre lande. Skriv et søgeord eller en søgefrase i søgefeltet, og vælg derefter det land, du ønsker at søge fra. Vær opmærksom på, at du ikke kan se Google Ads-annoncer fra andre lande.

Værktøjet gør det muligt at se søgeresultater for en enkelt søgning ad gangen. Hvis du ønsker et samlet overblik over alle dine eller dine konkurrenters positioner i søgeresultaterne, kan du bruge et værktøj som eksempelvis Rank TrackerSearchmetrics eller SEMrush.

 

Avancerede indstillinger

Brug de avancerede indstillinger til at præcisere de søgeresultater, du ønsker at få vist:

  • Grænsefladesprog: Brug dette sprog på Googles brugergrænseflade. Har ikke indflydelse på søgeresultaterne.
  • Land: Foretag søgningen fra dette land.
  • Oprindelsesland: Vis kun søgeresultater fra dette land. Kan være relevant, hvis det valgte søgeord er almindeligt i flere lande.
  • Google-domæne: Foretag søgningen via dette Google-domæne.
  • Sprog: Vis kun søgeresultater på dette sprog. Kan være relevant, hvis der tales flere sprog i det valgte land.

 

Personaliserede søgeresultater

Google tilpasser automatisk søgeresultaterne til den enkelte bruger baseret på personlige oplysninger om brugeren, der søger. I mange tilfælde favoriserer Google eksempelvis websites, som brugeren tidligere har besøgt, når brugeren foretager en ny, lignende søgning.

Hvis I foretager en søgning på Googles danske søgemaskine, skal du derfor være opmærksom på, at søgeresultaterne ikke nødvendigvis er identiske med de søgeresultater, andre ser. Også selvom du bruger vores værktøj. Typisk vil Google favorisere dit website, når du søger, fordi du tidligere har besøgt netop dette website. Ønsker du et retvisende indblik i dit websites positioner på danske søgninger, skal du benytte et af de tidligere nævnte SEO-værktøjer.

svg-left
svg-right

Kom i dialog med os

Har du brug for hjælp til din Google Marketing-indsats, eller overvejer du, om det giver mening for din virksomhed at fokusere på SEO og Google Ads? Kontakt Martino d'Apuzzo og få en dialog om dit projekt.

martino-figur-komprimeret
Vi har modtaget din forespørgsel

Tak for din forespørgsel. Vi sætter pris på muligheden for at drøfte dit projekt. Du hører fra os inden for 1-2 hverdage

På gensyn

Step 1 / 3

close icon

    Step 1 / 3 - Vælg projekttype

    Få en dialog om dit projekt

    Send os en forespørgsel og få en dialog om, hvordan vi kan hjælpe dig med dit projekt og dine målsætninger.

    SEOGoogle AdsSociale medierMarketing automationAI-implementeringData & InsightsAndet

    Step 2 / 3 - Projekt information

    Beskriv dit projekt så godt du kan

    Step 3 / 3 - Dine oplysninger

    Vi har brug for dine oplysninger nedenfor

    Download vores nye SEO-bog
    Få ny viden om SEO
    Download vores nye SEO-bog
    Få ny viden om SEO