Vores specialister hjælper dig med at skabe og optimere kosteffektive LinkedIn-annoncekampagner, der rammer den helt rigtige målgruppe og skaber det maksimale afkast for annoncebudgettet.
Med målrettede LinkedIn-annoncekampagner hjælper vi dig med at tiltrække købeklare kunder til dit website. Derudover rådgiver vi om målgrupper, annonceformater og optimal budgetplanlægning.
LinkedIn-annoncering, også kaldet LinkedIn Ads, er annoncer på det sociale medie LinkedIn. I modsætning til nogle af de andre sociale medier, så er LinkedIn en mere arbejdsrelateret platform. LinkedIn er derfor især en annonceplatform, vi bruger i forbindelse med B2B-virksomheder.
Når du annoncerer på LinkedIn, er der gode muligheder for at målrette kampagnerne mod en helt specifik målgruppe. Det skyldes, at du bl.a. kan målrette annoncerne mod specifikke jobtitler, virksomheder, størrelser af virksomheder og meget andet. På denne måde kan du sikre dig, at du rammer lige netop de potentielle købere, du ønsker.
Co-founder
Head of Marketing
CMO
Digital Marketing Lead
Digital Manager
Hvad er LinkedIn-annoncering?
LinkedIn-annoncering, også kaldet LinkedIn Ads, er annoncer på det sociale medie LinkedIn. LinkedIn har over 700 mio. brugere, og det er derfor en platform med et stort potentiale. Annoncering på LinkedIn er typisk målrettet en særligt udvalgt snæver målgruppe, der kan bestå af alt mellem nogle få tusinde personer op til flere hundrede tusinde personer.
Hvorfor bruge LinkedIn-annoncering?
Der er mange fordele ved annoncering på LinkedIn, og sammenlignet med andre platforme, så kan du i langt højere grad målrette dine kampagner til helt specifikke målgrupper på LinkedIn. Du kan bl.a. målrette mod jobtitler, virksomheder, størrelser på virksomheder, jobtyper og meget andet. Dette gør, at du meget bedre kan ramme lige netop den målgruppe, du ønsker, og dermed bruge dit marketing-budget på den mest kosteffektive måde.
Hvad koster LinkedIn-annoncering?
Du fastsætter selv prisen på dine annoncer, og du har altid mulighed for at justere dit budget efter behov. Du vælger, hvor meget du ønsker at bruge på dine annoncer pr. dag eller inden for en bestemt periode. Vi hjælper dig med at tilpasse dit budget og opdatere det efter behov, så det passer til dine målsætninger, og rentabiliteten er størst.
Kan alle virksomheder bruge LinkedIn-annoncering?
Når du vil annoncere på sociale medier, er det vigtigt at tage højde for, hvad formålet er, og hvilken målgruppe du vil nå ud til. LinkedIn-annoncering er relevant for mange virksomheder. Der er dog ofte tale om virksomheder med i B2B-segmentet, enten helt eller delvist. Hvis du er tvivl, om det giver mening for din virksomhed at fokusere på LinkedIn-annoncering, er du velkommen til at kontakte os.
Social media (også kaldet SoMe og sociale medier) er online platforme, der danner rammen om sociale fællesskaber. Nogle af de mest udbredte social media platforme er Facebook, Instagram, LinkedIn og TikTok.
Du kan læse mere om os, vores processer og vores priser her.
LinkedIn er en god måde at nå ud til din målgruppe. Med mere end 300 millioner aktive brugere er det en af de mest udbredte platforme, der giver gode muligheder for at skabe awareness om dit produkt/service for at øge antallet af konverteringer og salg.
Som regel betaler du mere per visning og klik på LinkedIn end på Facebook. Det skyldes blandt andet, at du på LinkedIn nemmere kan rette annoncerne mod en meget snæver, relevant gruppe af beslutningstagere. Det er ikke ensbetydende med, at LinkedIn Ads er en dårligere forretning end Facebook Ads.
YouTube-annoncering, også kaldet YouTube-Ads, er både de tekst- og videoannoncer, der vises på YouTube. Da YouTube er en platform i kraftig vækst, er der et rigtig stort potentiale ved at annoncere på YouTube. Når potentielle kunder ser eller søger efter videoer på YouTube, kan du med YouTube-annoncer nå ud til disse kunder og forhåbentlig tiltrække dem til dit website.
Der er seks forskellige typer YouTube-ads; TrueView-ads, Non-skippable instream-ads, Bomber instream-ads, Sponsored card-ads, Overlay-ads og Display-ads. Via dialog og sparring beslutter vi i fællesskab, hvilken type YouTube-annoncering, der giver mest mening for lige netop dig og dit budget.
Hvad er YouTube-annoncering?
YouTube-annoncering, også kaldet YouTube-Ads, er de annoncer (både tekst- og videoannoncer), der vises på YouTube. Når potentielle kunder ser eller søger efter videoer på YouTube, vil de derfor blive eksponeret for din YouTube-annoncering, hvilket kan tiltrække nye kunder til dit website.
Hvorfor bruge YouTube-annoncering?
Da YouTube er en platform i stor vækst, er der et kæmpe potentiale i at annoncere på YouTube. Ved at synliggøre dine budskaber og videoer på YouTube, kan du tiltrække potentielle kunder til dit website.
Hvad koster YouTube-annoncering?
Det er svært at sige, hvad prisen for YouTube-annoncering er, da det kommer an på kampagnes størrelse. Dog tilpasser vi selvfølgelig annonceringen på YouTube efter dit budget.
Har du brug for hjælp til SoMe-annoncering, eller overvejer du, om det giver mening for din virksomhed at fokusere på annoncer på sociale medier? Kontakt Josephine Ludvigsen og få en dialog om dine muligheder og potentialer.
Step 1 / 3