Søg
Få styr på dine data

Zapier

 Vi hjælper dig med at overføre data mellem din virksomheds datakilder, så du får bedre styr på din data. Via forenkler dit arbejde med automatiserede synkroniseringer i Zapier.

Få bedre styr på din virksomheds data

Vi synkroniserer data og nøgletal mellem din virksomheds datakilder. Vi kan digitalisere dine arbejdsgange og overføre data mellem eksempelvis dit CRM-system, dit statistiksystem og din marketing automation-platform.

VI LEVER AF GODE RELATIONER

Det siger vores kunder

Få mere at vide

 Zapier er automatiserings-værktøj, der gør det muligt at forbinde webapps og overføre data fra en platform til en anden. Værktøjet gør det med andre ord muligt at automatisere arbejdsprocesser og integrere data mellem eksempelvis CRM-system, marketing automation-system, statistiksystem, Google Sheets og meget mere.

 Zapier er et kommercielt værktøj. Prisen afhænger af den mængde data, du har behov for at overføre. Mindre virksomheder betaler typisk omkring 150 kr., mens store virksomheder med meget data kan betale op til 4.000 kr. månedligt.

Vi har modtaget din forespørgsel

Tak for din forespørgsel . Vi sætter pris på muligheden for at drøfte dit projekt. Du hører fra os inden for 1-2 hverdage

Step 1 / 3

    Step 1 / 3 - Vælg projekttype

    Få en dialog om dit projekt

    Send os en forespørgsel og få en dialog om, hvordan vi kan hjælpe dig med dit projekt og dine målsætninger.

    SEOGoogle AdsSociale medierMarketing automationAI-implementeringData & InsightsAndet