Søg

“Kunderejsemapping-metoden” – Lær at forstå brugerne og vind på Google!

Head of SEO, Christopher Hofman Laursen, præsenterer dig for kunderejsemapping-metoden, og hvorfor den er vigtig for at kunne forstå brugerne.
Philip Tovborg
Philip Tovborg
Partner & Strategy Director

I juni måned blev konferencen “SEO Vibes” afholdt på Østerbro for en eksklusiv gruppe. Her præsenterede Christopher Hofman Laursen dem for kunderejsemapping-metoden, som du nu også kan få adgang til at se nedenfor. 

Du har bl.a. mulighed for at lære:

  • Hvorfor kunderejsemapping-metoden er vigtig for at kunne forstå brugerne, og hvad Google virkelig vil have
  • Hvilke værktøjer, du skal bruge for at bygge dit første kunderejsemap
  • Hvordan kunderejsemaps kan være et suverænt kommunikationsværktøj til C-level.

Download tilhørende slides her

Philip Tovborg
Philip Tovborg
Partner & Strategy Director
FÅ MERE VIDEN

Relaterede guides

Vi har modtaget din forespørgsel

Tak for din forespørgsel . Vi sætter pris på muligheden for at drøfte dit projekt. Du hører fra os inden for 1-2 hverdage

Step 1 / 3

    Step 1 / 3 - Vælg projekttype

    Få en dialog om dit projekt

    Send os en forespørgsel og få en dialog om, hvordan vi kan hjælpe dig med dit projekt og dine målsætninger.

    SEOGoogle AdsSociale medierMarketing automationAI-implementeringData & InsightsAndet