Søg

Search Intents & Micro Intents

Head of SEO, Christopher Hofman og Olaf Kopp, Head of SEO hos Aufgesang, stiller skarpt på micro intents på Google.
Philip Tovborg
Philip Tovborg
Partner & Strategy Director

Hvorfor misser virksomheder “micro-moments”?

Virksomheder laver for få sider med alt for bredt indhold, som ikke dækker de specifikke søgeintentioner:

– E-com sites får ikke bygget sub-kategorier (eller sub-sub kategorier)
– B2B sites har alt for meget fokus på et par få løsningssider
– Sites undervurderer muligheden for at eje “Vs.” og “Bedste” søgninger
– B2B sites vil af interne politiske årsager ikke nævne prisestimater, selvom brugerne trygler efter dem på Google.

Det er synd, for allerede her diskvalificerer man sig på Google, da det handler om at ramme “Micro-moments” med det rette indhold. Du skal derfor forstå, hvad “Micro-intents” er, hvis du vil bygge det indhold, som skal dominere på Google gennem hele kunderejsen. Google taler om Micro-moments – det er derfor logisk, at dem som arbejder med SEO, fokuserer på at optimere mod micro intents.

 

Download tilhørende slides her

Philip Tovborg
Philip Tovborg
Partner & Strategy Director
FÅ MERE VIDEN

Relaterede guides

AI-centreret SEO strategi
Whitepaper
- Bliv klogere på fremtidens SEO
AI-centreret SEO strategi
Whitepaper
Vi har modtaget din forespørgsel

Tak for din forespørgsel . Vi sætter pris på muligheden for at drøfte dit projekt. Du hører fra os inden for 1-2 hverdage

Step 1 / 3

    Step 1 / 3 - Vælg projekttype

    Få en dialog om dit projekt

    Send os en forespørgsel og få en dialog om, hvordan vi kan hjælpe dig med dit projekt og dine målsætninger.

    SEOGoogle AdsSociale medierMarketing automationAI-implementeringData & InsightsAndet