1)
Inspiration til din SEO-strategi
Vi giver dig forståelse for, den adfærd som Google brugere har og hvordan du målretter din SEO-strategi efter dem.
Kender du det, at du har gjort alt, hvad du kan komme i tanke om, men at din side stadig ikke ranker så godt på Google, som den burde? Det gør jeg, og det har jeg prøvet mange gange før. På webinaret fortæller jeg, hvilke metoder vi anvender hos InboundCPH til at identificere årsagerne til, at en side ikke ranker bedre, og hvad du kan gøre for at forbedre din position på Google.
Webinaret er for dig, der allerede har godt styr på SEO, men mangler konkret viden om, hvordan du kan løfte din SEO-indsats til et højere niveau. Derfor vil du ikke få en komplet gennemgang af SEO, men blive præsenteret for en række konkrete løsningsmuligheder for viderekomne.
Ifølge en undersøgelse fra FDIH starter 8 ud af 10 danskere et planlagt køb med at søge informationer på Google, og i 2019 omsatte den samlede danske onlinehandel for 146 milliarder kr. ifølge Dansk Erhverv. Danskerne søger over 8 millioner gange på Google – hver eneste dag.
På webinaret giver jeg indblik i de forskellige SEO-elementer, for dig der allerede kender til at basis SEO. Det er altså en forudsætning at du ved hvad titletags, meta description, H1 og keywords mm. er. Du står et sted, hvor du føler I er nået langt med SEO, men stadig ikke formår at få de gode placeringer.
1)
Inspiration til din SEO-strategi
Vi giver dig forståelse for, den adfærd som Google brugere har og hvordan du målretter din SEO-strategi efter dem.
2)
Metoder til at diagnosticere årsager til dårlig placering
Sådan finder du ud af hvilke udfordringer I står overfor i forhold til at vinde de gode placeringer på Google.
3)
Inspiration til TF-IDF og topic clustering
Derefter bliver du introduceret til forskellige tools med henblik på TF-IDF samt en introduktion til topic clustering strategi.
4)
7 SEO-tips
Henning Madsen giver sine 7 bedste tips til hvordan du får dit site til at ranke.
I spidsen for webinaret står Head of SEO Henning Madsen. Med faglig passion, humor og engagement har han gennem 20 år arbejdet og undervist med ét mål for øje: at sikre virksomheder – store som små – i hele landet succes gennem indsigtsbaserede, datadrevne strategier.
Kundeporteføljen omfatter digitalt ambitiøse virksomheder som blandt andre Spies, Jem & fix, Aller, Berlingske, Kamstrup, Oticon, Trollbeads, ILVA, TV2, Stylepit, Blockbuster og DFDS.
Super vigtig og spændende formidling af de indsatsområder, jeg skal prioritere. I Berlingske oplever vi stigende krav fra vores annoncører, og ved at styrke vores SEO-indsats kan vi sikre dem et højere udbytte af deres kampagner.
Julie Brix
Salgschef
Fagligt solidt seminar. Letforståelig formidling og gode metaforer. Tak fordi I tog jer tid til at svare på spørgsmål – og for at holde antallet af deltagere på et niveau, som sikrede, at der var plads til fordybelse og interaktion.
Arne Stentoft
Partner
Super seminar i øjenhøjde med en god progression. Den nye undersøgelse, der viser, hvornår det giver mening for os at tage fat på SEO, så indsatsen prioriteres korrekt, og rentabiliteten er højest, var meget interessant.
Christian G.
Administrerende direktør
Få tilsendt webinaret på mail og se det, når det passer dig. Ved tilmelding accepterer du, at vi må sende dig mails vedrørende webinaret og nyhedsmails med seneste nyt om SEO. Du kan afmelde vores nyhedsmails til enhver tid.
Har du spørgsmål til webinaret, eller overvejer du, om det giver mening for dig at deltage? Kontakt Henning Madsen og få en dialog om webinaret.
Step 1 / 3