fbpx

SEO

I over 20 år har vores specialister styrket virksomheders position på Google med skræddersyede SEO-løsninger. Vi engagerer os i at forbedre din synlighed og sikre, at du bliver anerkendt som en brancheleder. Samarbejd med os for en stærkere online tilstedeværelse og målbare resultater.

Karriere (Topbillede)_SEO Team

Professionelle SEO Specialister

Vores specialister sikrer din virksomhed større markedsandele via målrettet kommunikation og en stærk tilstedeværelse på Google. Vi kan varetage hele SEO-processen, yde faglig rådgivning og tilrettelægge strukturerede uddannelsesforløb.

google
ads
analytics
logomark with background pattern
Få hjælp fra erfarne SEO-eksperter

Christopher Hofman Laursen

Du kan kontakte Christopher Hofman Laursen, vores Head of SEO på mail, telefon eller LinkedIn, hvis du ønsker sparring og input til din SEO.

Midlertidigt portræt | Christopher fritlagt (hjemmesiden)

Få viden om i hvilket omfang SEO er en rentabel investering for din virksomhed. Du får konkret viden og lærer os bedre at kende, så du bedre kan kvalificere os som din kommende samarbejdspartner.

Kom godt i gang for 10.000 kr.

I et fast samarbejde med os dedikerer vi et antal timer til at vækste din forretning hver måned. Vi garanterer resultater ved en månedlig mindstepris på 10.000 kr. Klik herunder for et konkret estimat af dit projekt.

Fast samarbejde fra

10.000 kr.

Enkeltstående opgaver

Fast pris

eon-logo
ilva-logo
blockbuster

Få en vurdering af dit projekt

Estimer projekt

01Analyse

Business Case

Vi kortlægger din virksomheds markedsposition på Google og foretager en objektiv beregning af, i hvilket omfang SEO er en rentabel investering.

Analyser

For at sikre et datadrevet afsæt for samarbejdet kortlægger vi din målgruppes søgevaner på Google og uudnyttede muligheder for optimering af dit website.

Indledende

02Opstart

Kick-off-møde

Med afsæt i de indledende analyser fastlægger vi en strategi, en handlingsplan og konkrete målsætninger, vi kan styre vores indsatser mod.

Quick-wins

Indledningsvist er vores målsætning at skabe hurtige resultater. Med andre ord: Størst mulig værdi for den mindst mulige arbejdsindsats.

Indledende

03Eksekvering

Indhold og links

Vi skriver løbende nyt indhold med afsæt i din målgruppes søgevaner og bygger løbende nye links, der øger indholdets synlighed på Google.

Rådgivning

Vi yder løbende rådgivning og undervisning, der sikrer, at dine medarbejdere kan overtage opgaverne helt eller delvist, hvis du har et ønske om det.

Kontinuerlig

04Rapportering

Rapportering

Vi afrapporterer løbende og sætter et dashboard op i Google Analytics, der viser udviklingen i vores samarbejde med fokus på vores fælles mål.

Evaluering

Vi mødes til løbende evalueringsmøder, hvor vi diskuterer vores indsatser og resultater og aftaler indsatserne for det videre samarbejde.

Kontinuerlig

blog-google-analytics
VI LEVER AF GODE RELATIONER

Det siger vores kunder

atea-udtalelse-logo2

Jeg havde ikke turde drømme om, at vi var nået dertil, hvor vi er nået til i dag. Der er ingen tvivl om, at den enorme vækst skyldes det samarbejde, vi har haft med InboundCPH, og det gode samspil mellem dem, os og vores webudviklere. Jeg er glad for, at InboundCPH ikke er provisionslønnede – skal vi ikke bare sige det sådan?

udtalelse-blockbuster

Der er ingen tvivl om, at for os har SEO givet rigtig god mening. Jeg havde ret store forventninger til, hvad det skulle løfte, når vi satte strøm til det – og de er blevet indfriet. Desuden har samarbejdet med InboundCPH – og den viden, vi har fået – haft stor indflydelse på økonomien i vores andre marketingkanaler.

udtalelse-spies

Henning var personligt årsagen til, at vi skiftede til InboundCPH, da han udviste en god forretningsforståelse, ydmyghed og en ambitiøs tilgang til at løse de udfordringer, som jeg og Spies stod over for. InboundCPH arbejder målrettet og visionært omkring vores fælles løsningsforslag og kan navigere på alle plan.

oticon-logo

Det er tydeligt at mærke, at InboundCPH har arbejdet med SEO siden 1997. De ved, hvad der virker, hvad man skal være opmærksom på, og i hvilken retning SEO udvikler sig. De er vant til at arbejde med store organisationer og stærke til at formidle komplekse SEO-temaer, så alle interessenter forstår dem.

delfi-tech-logo

Med InboundCPH har vi en engageret samarbejdspartner, der møder os i øjenhøjde. Deres analytiske og datadrevne tilgang sikrer, at vores SEO-indsats og Ads-kampagner er i gode hænder, og at InboundCPH gør deres ypperste for, at vi som kunde opnår succes med vores marketing. Og det sætter jeg stor pris på!

udtalelse-audi

Det altafgørende er selvfølgelig de resultater, samarbejdet har udmøntet sig i. Tallene taler deres tydelige sprog: Der har været fremgang på alle parametre, som vi har arbejdet med – og som vi fortsat arbejder med. Isoleret set har jeg aldrig før oplevet så høj fremgang i trafikken fra Google til vores website.

udtalelse-bisnode

InboundCPH formår at bygge en god relation op, hvor vidensdeling er i højsædet, og hvor den nørdede viden bliver omsat til informationer, vi kan handle på. Man kan mærke, at InboundCPH ved, at SEO og SEM kan udrette mirakler. At se vores brand overhale konkurrenterne på Google er jo en sand fornøjelse 🙂

udtalelse-cbc

Ærlighed, åbenhed og en stærk men aldrig selvfed overbevisning om egen værdi er egenskaber, vi virkelig værdsætter ved InboundCPH som partner. De har aldrig hverken over- eller undersolgt deres services, men været ærlige i både forventnings-afstemningen, prognoserne og den efterfølgende rapportering.

udtalelse-brfkredit

Det er min overbevisning, at en virksomhed har brug for en person internt, der ser lyset i SEO. InboundCPH har været medvirkende til at sørge for, at vi så lyset. I dag ser vi SEO som et forretningskritisk marketingværktøj, der er afgørende for kundetilgangen og værdiskabelsen i vores virksomhed.

udtalelse-stylepit

InboundCPH er en stærk entreprenør og en stor kapacitet inden for online marketing og SEO i særdeleshed. De har et stort drive og en super god forretnings-forståelse, der gør dem i stand til at designe og eksekvere forretnings-strategier i den digitale verden. Sidst, men ikke mindst har de en fantastisk humor!

SEO Specialister (Seminar & Webinar)_Tasja
Viden til vækst

Få den nyeste viden indenfor digital marketing

01

Jan

Sådan vinder du med kunderejsemapping i 2024

Onsdag d. 28. februar kl. 10.00 - 11.00

De fleste websites har enten for lidt eller for meget indhold. Hvis du vil vinde med SEO i 2024, så skal du matche dine prospects søgninger med dit indhold. Men hvordan? Svaret er underejsemapping! Det første skridt er at forstå, hvad dine leads søger efter for at kunne matche med det indhold, som de har brug for. På dette webinar vil Christopher Hofman Laursen vise, hvordan man identificerer søgeintentioner i kunderejsen, og hvordan man efterfølgende laver en indholdsplan.

arrow

03

Apr

SEO i 2024: Trends og tendenser

Mandag d. 4. marts / 10.00 - 11.00

I en digital verden, hvor konkurrencen er intens, er det vigtigt at holde sig ajour med de nyeste trends og teknologier. På dette webinar vil Christopher Hofman Laursen og Henning Madsen give dig adgang til uvurderlige værktøjer og opdateret viden, der vil hjælpe dig med at styrke din SEO-strategi i 2024.

arrow
Blockbuster Header billede
1
3

Tallene taler deres tydelige sprog: Der har været fremgang på alle parametre, som vi har arbejdet med

Det altafgørende er selvfølgelig de resultater, samarbejdet har udmøntet sig i. Tallene taler deres tydelige sprog: Der har været fremgang på alle parametre, som vi har arbejdet med – og som vi fortsat arbejder med. Isoleret set har jeg aldrig før oplevet så høj fremgang i trafikken fra Google til vores website.

Jacob Thiesen

Digital Manager

Blockbuster Header billede

Blockbuster

B2C & E-handel

Blockbuster

B2C & E-handel

1.000.000 kr.

månedlig omsætning fra SEO

200%

flere besøgende fra Google

5 års

succesfuldt samarbejde

Jeg er glad for, at I ikke er provisionslønnede – skal vi ikke bare sige det sådan?

Jeg havde ikke turde drømme om, at vi var nået dertil, hvor vi er nået til i dag. Der er ingen tvivl om, at den enorme vækst skyldes det samarbejde, vi har haft med jer, og det gode samspil mellem jer, os og vores webudviklere. Jeg er glad for, at I ikke er provisionslønnede – skal vi ikke bare sige det sådan?

Allan Bo Christiansen

eCommerce Manager

Atea case

Atea

B2B & E-handel

Atea

B2B & E-handel

60 mio. kr.

meromsætning fra Google år 1

100 mio. kr.

meromsætning fra Google år 2

56,98 %

flere besøgende fra Google

Det har givet en lang række åbenlyst forbedrede tal, og man kan se, at det har en effekt!

InboundCPH har gennemført et uddannelsesforløb for Aller, hvor de har formået at gøre vores medarbejdere i stand til at forstå, hvilke faktorer, som er væsentlige i en SEO-proces, og hvordan man praktisk forholder sig til dem. Det har givet en lang række åbenlyst forbedrede tal, og man kan se, at det har en effekt!

Jan Krog Henningsen

Forretningsudviklingschef

aller cover billede v2

Aller Media

B2B & B2C

Aller Media

B2B & B2C

200

opkvalificerede medarbejdere

94 %

flere besøgende fra Google

4 års

succesfuldt samarbejde

Få mere at vide

Hvilke virksomheder arbejder I med?

Vi arbejder med både private virksomheder og offentlige institutioner inden for stort set alle brancher. Vi har mange års erfaring med virksomheder i både B2B-, B2C og e-handel-segmentet på danske og internationale markeder.

Hvor længe varer et typisk samarbejde?

SEO er en løbende og langsigtet proces, og derfor er samarbejdet typisk også løbende. Vores erfaring er, at rentabiliteten ved SEO er størst, hvis arbejdet pågår over en periode på mindst 12 måneder. De fleste af vores kunder samarbejder med os gennem flere år.

Hvor involveret i arbejdet skal jeg være?

Vi tror på vidensdeling, fordi udbyttet af samarbejdet bliver større, hvis du indgår som en aktiv og kritisk medspiller. Derfor deler vi meget gerne ud af vores viden og erfaringer. Du bestemmer selv, hvor meget du ønsker at engagere dig arbejdet.

Har I en fast bindingsperiode?

Et løbende samarbejde har typisk en bindingsperiode på tre måneder. Årsagen er dels, at vi vil sikre, at samarbejdet kan afsluttes på en god måde, og dels at der kan være måneder, hvor vi prioriterer en større del af budgettet, selvom du betaler et fast månedligt beløb.

Hvilke arbejdsindsatser består SEO af?

SEO udgøres af fire områder: teknik (den tekniske platform bag websitet), indhold (indholdet på websitet), links (indgående links til websitet) og brugersignaler (de besøgendes adfærd på websitet). Du kan få en kort introduktion til SEO i vores SEO-guide.

svg-left
svg-right

Få hjælp fra erfarne SEO-eksperter

Har du brug for hjælp til søgemaskineoptimering (SEO), eller overvejer du, om det giver mening for din virksomhed at fokusere på SEO? Kontakt Founder, CEO & Chief SEO Strategist Henning Madsen og få en dialog om dit SEO-projekt.

Midlertidigt portræt | Christopher fritlagt (hjemmesiden)
Vi har mottagit din förfrågan

Tak for din forespørgsel. Vi sätter pris på möjligheten att diskutera detta projekt. Du hører fra os inden for 1-2 hverdage

På gensyn

Step 1 / 3

close icon

    Step 1 / 3 - Vælg projekttype

    Få en dialog om dit projekt

    Send os en forespørgsel og få en dialog om, hvordan vi kan hjælpe dig med dit projekt og dine målsætninger.

    SEOGoogle AdsSociale medierMarketing automationAI-implementeringData & InsightsAndet

    Step 2 / 3 - Projekt information

    Beskriv dit projekt så godt du kan

    Step 3 / 3 - Dine oplysninger

    Vi har brug for dine oplysninger nedenfor