Vi integrerer data fra dine marketingplatforme, så du får et bedre overblik over din data og nemmere kan træffe de rette strategiske beslutninger og handlingstiltag.
Vi synkroniserer data og nøgletal mellem dine marketingplatforme. Vi kan oprette målrettede, visuelle dashboards, der samler relevant marketingdata med afsæt i dine målsætninger og KPI'er.
Jeg havde ikke turde drømme om, at vi var nået dertil, hvor vi er nået til i dag. Der er ingen tvivl om, at den enorme vækst skyldes det samarbejde, vi har haft med InboundCPH, og det gode samspil mellem dem, os og vores webudviklere. Jeg er glad for, at InboundCPH ikke er provisionslønnede – skal vi ikke bare sige det sådan?
Allan Christensen
eCommerce Manager
Henning var personligt årsagen til, at vi skiftede til InboundCPH, da han udviste en god forretningsforståelse, ydmyghed og en ambitiøs tilgang til at løse de udfordringer, som jeg og Spies stod over for. InboundCPH arbejder målrettet og visionært omkring vores fælles løsningsforslag og kan navigere på alle plan.
Rasmus Panduro
eCommerce manager
InboundCPH formår at bygge en god relation op, hvor vidensdeling er i højsædet, og hvor den nørdede viden bliver omsat til informationer, vi kan handle på. Man kan mærke, at InboundCPH ved, at SEO og SEM kan udrette mirakler. At se vores brand overhale konkurrenterne på Google er jo en sand fornøjelse 🙂
Mathias Jensen
Digital Marketing Lead
Ærlighed, åbenhed og en stærk men aldrig selvfed overbevisning om egen værdi er egenskaber, vi virkelig værdsætter ved InboundCPH som partner. De har aldrig hverken over- eller undersolgt deres services, men været ærlige i både forventnings-afstemningen, prognoserne og den efterfølgende rapportering.
Johan Johansen
Digital Manager
InboundCPH er en stærk entreprenør og en stor kapacitet inden for online marketing og SEO i særdeleshed. De har et stort drive og en super god forretnings-forståelse, der gør dem i stand til at designe og eksekvere forretnings-strategier i den digitale verden. Sidst, men ikke mindst har de en fantastisk humor!
Peter Hestbæk
Marketingdirektør
Supermetrics er et kommercielt værktøj, der kan sammenstille data fra dine marketingplatforme. Dataen kan eksempelvis overføres direkte til Google Sheets eller Excel eller til et visualiseringsværktøj som eksempelvis Google Data Studio. Læs mere om Supermetrics.
Supermetrics koster typisk mellem 250 kr. og 750 kr. månedligt. Prisen afhænger af, hvilken løsning du vælger.
Har du brug for hjælp til integration af din virksomheds marketingdata? Kontakt Ian Rosenfeldt og få en dialog om din virksomhed og dine behov.
Step 1 / 3