Specialister i Meta-annoncering

Meta-annoncering

Vi skaber målrettede Meta-annoncer, der hjælper dig med at opnå kontakt til nye potentielle kunder - dækker både Facebook og Instagram. Derudover hjælper vi med løbende optimering af dine annoncer og rådgiver dig om valg af annonceindhold, målgrupper og budgetplanlægning.

pia marie header

Annoncering på Meta

Vores specialister hjælper dig med at nå dine forretningsmål via Meta-annoncer, der engagerer og interagerer med din målgruppe (Meta-annoncering inkluderer både Facebook og Instagram). Derudover sørger vi for, at du får en forståelse af din annonceeffektivitet, så du får et overblik over, hvad der fungerer med din målgruppe.

Meta-annoncering, også kaldet Facebook- og Instagram Ads, er visuel promovering i form af billede- og videoindhold via platformene. Med Meta-annoncering kan du både øge kendskabsgraden, tiltrække flere potentielle kunder til dit website og øge din konverteringsrate.

Vi arbejder ud fra dine målsætninger og sørger for, at dine annoncer rettes mod din specifikke målgruppe. Vi hjælper også løbende med at administrere, om det er nødvendigt at optimere annoncerne på Meta. Meta giver dig en lang række muligheder, og der er mulighed for at lave flere forskellige målgruppekombinationer, hvilket gør, at vi kan målrette annoncerne til det helt rigtige segment.

VI LEVER AF GODE RELATIONER

Det siger vores kunder

designfund-logo-5

InboundCPH har løftet vores Google Ads-kampagner til næste niveau og forbedret vores afkast betydeligt. Totalomsætningen i Danmark og Norge er øget med 60 %, samtidig med at vores return on ad spend er forbedret med 47 % sammenlignet med sidste år. Jeg havde slet ikke forventet så gode resultater!

zeiss-logo1

Fra dag ét har InboundCPH engageret sig fuldt ud i samarbejdet med os. De er proaktive og ikke bange for at udfordre vores vante måde at tænke på. Det er tydeligt, at InboundCPH er specialister i Google Ads og ved, hvordan man skaber udbytterige annoncekampagner.

delfi-tech-logo

Med InboundCPH har vi en engageret samarbejdspartner, der møder os i øjenhøjde. Deres analytiske og datadrevne tilgang sikrer, at vores SEO-indsats og Ads-kampagner er i gode hænder, og at InboundCPH gør deres ypperste for, at vi som kunde opnår succes med vores marketing. Og det sætter jeg stor pris på!

udtalelse-bisnode

InboundCPH formår at bygge en god relation op, hvor vidensdeling er i højsædet, og hvor den nørdede viden bliver omsat til informationer, vi kan handle på. Man kan mærke, at InboundCPH ved, at SEO og SEM kan udrette mirakler. At se vores brand overhale konkurrenterne på Google er jo en sand fornøjelse 🙂

udtalelse-cbc

Ærlighed, åbenhed og en stærk men aldrig selvfed overbevisning om egen værdi er egenskaber, vi virkelig værdsætter ved InboundCPH som partner. De har aldrig hverken over- eller undersolgt deres services, men været ærlige i både forventnings-afstemningen, prognoserne og den efterfølgende rapportering.

Hvad er Meta-annoncering?
Meta-annoncering, også kaldet Facebook- og Instagram Ads, er annoncer, der bliver vist i nyheder, stories og udforsk på platformene. Annoncerne bliver med andre ord vist mellem de opslag og stories, brugerne aktivt har valgt at se. Der findes flere forskellige annoncetyper på Meta, herunder billedannoncer, videoannoncer, karrusel-annoncer og annoncer i stories. Vi sørger selvfølgelig for at hjælpe dig med at vælge den type, der passer bedst til din virksomhed.

Hvorfor bruge Meta-annoncering?
Meta er et visuelt medie, og hvis du sælger visuelle produkter – eller har visuelt interessante annoncer – er Meta derfor et oplagt bud på en god annoncekanal. Facebook- og Instagram Ads har en funktion kaldet ’shopping’, som er lavet til dig, der sælger fysiske produkter. Med denne annoncetype kan du lede brugerne direkte videre til produkterne i din webshop.  

Hvad koster Meta-annoncering?
Du fastsætter selv prisen på dine annoncer, og du har altid mulighed for at justere dit budget efter behov. Du vælger, hvor meget du ønsker at bruge på dine annoncer pr. dag eller inden for en bestemt tidsperiode. Vi hjælper dig med at tilpasse og optimere dit budget, så det passer til dine målsætninger, og du får mest muligt ud af budgettet.

Kan alle virksomheder bruge Meta-annoncering?
Når du annoncerer på sociale medier, er det vigtigt at tage højde for, hvad formålet er, og hvilken målgruppe du vil nå ud til. Meta-annoncering er relevant for mange virksomheder – men ikke nødvendigvis for alle. Hvis du er tvivl om din virksomhed skal fokusere på Meta-annoncering, så kontakt os.

Få mere at vide

Hvordan arbejder I med Meta-annoncering?

Du kan læse mere om os, vores processer og vores priser her.

Hvorfor prioritere annoncering på Meta?

Meta er en god måde at nå ud til din målgruppe med visuelle budskaber. Meta giver gode muligheder for at skabe awareness om dit produkt/service og dermed øge antallet af konverteringer og salg.

Hvorfor lave en Meta-strategi?

Det er vigtigt at have en målrettet Meta-strategi, der understøtter dine målsætninger og konkrete KPI'er. Vi kan hjælpe med at udarbejde en strategi, der også tager højde for dine andre marketingkanaler.

Er Meta relevant for alle virksomheder?

Mange virksomheder i både B2B-, B2C- og e-handel-segmentet kan opnå et positivt udbytte ved at annoncere på Meta. Men Meta er bestemt ikke relevant for alle. Det afhænger af en konkret vurdering af din målgruppe og dine målsætninger.

svg-left
svg-right

Kom i dialog med os

Har du brug for hjælp til SoMe-annoncering, eller overvejer du, om det giver mening for din virksomhed at fokusere på annoncer på sociale medier? Kontakt Josephine Ludvigsen og få en dialog om dine muligheder og potentialer.

Portræt_Josephine_L_2
Vi har modtaget din forespørgsel

Tak for din forespørgsel. Vi sætter pris på muligheden for at drøfte dit projekt. Du hører fra os inden for 1-2 hverdage

På gensyn

Step 1 / 3

close icon

    Step 1 / 3 - Vælg projekttype

    Få en dialog om dit projekt

    Send os en forespørgsel og få en dialog om, hvordan vi kan hjælpe dig med dit projekt og dine målsætninger.

    SEOGoogle AdsSociale medierMarketing automationAI-implementeringData & InsightsAndet

    Step 2 / 3 - Projekt information

    Beskriv dit projekt så godt du kan

    Step 3 / 3 - Dine oplysninger

    Vi har brug for dine oplysninger nedenfor