SEO Norge

Søgemaskineoptimering i Norge

Norge er et marked med mange købestærke forbrugere, og det er samtidig et marked, der på mange områder minder meget om det danske marked. Derfor er det ofte meget lønsomt at fokusere på at vækste sin forretning i netop dette land. Vi har en solid erfaring med søgemaskineoptimering (SEO) i Norge, der gør os i stand til at vækste jeres forretning og jeres salg på det norske marked.

På baggrund af en grundig forståelse af jeres forretning og jeres visioner – kombineret med 20 års praktisk erfaring med søgemaskineoptimering, en solid forståelse for det norske marked og en forretningsmæssig tilgang til arbejdet – kan vi fastlægge en handlingsplan, der sikrer, at I når jeres målgruppe nationalt (hele landet) eller regionalt (udvalgte områder og byer) i Norge.

Få flere kunder og et øget salg fra Norge

Vores tilgang til søgemaskineoptimering er grundig, kvalitetsbevidst og helhedsorienteret. Vi arbejder både med indholdsoptimering, platformsoptimering og konverteringsoptimering, for vi ved, at de bedste resultater skabes gennem synergier mellem flere indsatsområder. Vi kan også tilbyde undervisning og rådgivning om søgemaskineoptimering med henblik på at øge jeres kvalifikationer, så I kan varetage jeres egen SEO-indsats.

Vi har de kompetencer og den skandinaviske erfaring, det kræver at sikre jeres virksomhed optimal succes i Norge. Vi har tidligere arbejdet med og skabt positive resultater for skandinaviske virksomheder som Hyundai, Audi, Trollbeads, Expedia og Stylepit. Se vores cases, og læs mere om, hvordan vi arbejder med søgemaskineoptimering.

Kontakt osSEO-potentialeanalyse
Få mere at vide

Henning Madsen

Henning Madsen
Head of SEO

+45 21 46 45 44
[email protected]

Få en uforpligtende snak med os, hvis du har spørgsmål eller brug for hjælp.

Audi

600% øget trafik

600% mere trafik fra Google og en langt stærkere markedsposition inden for firmabiler er blot nogle af de resultater, Audi har opnået som følge af vores omfattende arbejde med søgemaskineoptimering. Læs mere.

HVORFOR VÆLGE OS?

Viden om det norske marked

Vi har en stor viden om det norske marked og de markedsmekanismer, der gør sig gældende i Norge. Vores tekstforfattere kan skabe konverterende indhold til jeres website – på både nynorsk og bokmål.

Solid erfaring

Vi har arbejdet med SEO siden 1998. Vi arbejder for både danske og udenlandske virksomheder på markeder i hele Norden, og vi holder os konstant på forkant med den nyeste viden.

Tryghed og tillid

Tryghed og tillid er centrale værdier for vores samarbejde. I får løbende statusrapporter fra os, hvor vi dokumenterer vores resultater og vores arbejde, så I kan følge med i det afkast, I får af jeres investering.

Personligt engagement

Vi er en personlig og engageret samarbejdspartner, der dedikerer sig fuldt ud til jeres projekter. Vi opstiller en skræddersyet handlingsplan, så vi effektivt kan arbejde os hen mod vores mål.

VORES KUNDER SIGER

»Henning var personligt årsagen til, at vi skiftede til InboundCPH, da han viste en god forretningsforståelse, ydmyghed og en ambitiøs tilgang til at løse de udfordringer, som jeg og Spies stod over for. Han arbejder målrettet og visionært omkring vores fælles løsningsforslag og kan navigere på alle plan.«
Rasmus Panduro
Rasmus Panduro
eCommerce manager
»InboundCPH har gennemført et uddannelsesforløb for Aller, hvor de har formået at gøre vores medarbejdere i stand til at forstå, hvilke faktorer, som er væsentlige i en SEO-proces, og hvordan man praktisk forholder sig til dem. Det har givet en lang række åbenlyst forbedrede tal, og man kan se, at det har en effekt!«
Jan Krog Henningsen
Jan Krog Henningsen
Forretningsudviklingschef
»Henning Madsen er en stærk entreprenør og en stor kapacitet inden for online marketing og SEO i særdeleshed. Han har et stort drive og en super god forretnings-forståelse, der gør ham i stand til at designe og eksekvere forretningsstrategier i den digitale verden. Sidst, men ikke mindst har han en fantastisk humor :)«
Peter Hestbæk
Peter Hestbæk
Salgs & Marketingdirektør
»InboundCPH formår at bygge en god relation op, hvor vidensdeling er i højsædet, og hvor den nørdede viden bliver omsat til informationer, vi kan handle på. Man kan mærke, at InboundCPH ved, at SEO og SEM kan udrette mirakler. At se vores brand overhale konkurrenterne på Google er jo en sand fornøjelse :-)«
Mathias Amdi Jensen
Mathias Amdi Jensen
Digital Marketing Lead
»Ærlighed, åbenhed og en stærk med aldrig selvfed overbevisning om egen værdi er egenskaber, vi virkelig værdsætter ved InboundCPH som partner. De har aldrig hverken over- eller undersolgt deres services, men været ærlige i både forventnings-afstemningen, prognoserne og den efterfølgende rapportering.«
Johan Johansen
Johan Johansen
Digital Manager
»Det altafgørende er selvfølgelig de resultater, samarbejdet har udmøntet sig i. Tallene taler deres tydelige sprog: Der har været fremgang på alle parametre, som vi har arbejdet med – og som vi fortsat arbejder med. Isoleret set har jeg aldrig før oplevet så høj fremgang i trafikken fra Google til vores website.«
Jacob Thiesen
Jacob Thiesen
Digital Manager
»Det er tydeligt at mærke, at InboundCPH har arbejdet med SEO siden 1997. De ved, hvad der virker, hvad man skal være opmærksom på, og i hvilken retning SEO udvikler sig. De er vant til at arbejde med store organisationer og stærke til at formidle komplekse SEO-temaer, så alle interessenter forstår dem.«
Lars Bøgner
Lars Bøgner
Online Manager
»Det er min overbevisning, at en virksomhed har brug for en person internt, der ser lyset i SEO. InboundCPH har været medvirkende til at sørge for, at vi så lyset. I dag ser vi SEO som et forretningskritisk marketingværktøj, der er afgørende for kundetilgangen og værdiskabelsen i vores virksomhed.«
Rasmus Begtoft
Rasmus Begtoft
Ansvarlig for digital markedsføring
»Der er ingen tvivl om, at for os har SEO givet rigtig god mening. Jeg havde ret store forventninger til, hvad det skulle løfte, når vi satte strøm til det – og de forventninger er blevet indfriet. Desuden har samarbejdet med InboundCPH – og den viden, vi har fået – haft stor indflydelse på økonomien i vores andre marketingkanaler.«
Steffen Trannerup
Steffen Trannerup
Marketing Director
X