SEO for B2C-virksomheder

Skab relevant og konverterende trafik

På dette seminar får I den nyeste viden om SEO og en række konkrete tips til, hvordan I kan nedbringe jeres AdWords-udgifter ved at skabe omkostningseffektiv og relevant organisk trafik til jeres website. Læs mere om seminaret via fanerne herover.

Tilmelding

Udfyld alle felterne herunder for at tilmelde jer seminaret. Så vender vi snarest muligt tilbage med et forslag til en dato.

Navn

Firma

Mail

Telefon

Antal deltagere

Deltagernavne (og evt. besked)

Om seminaret

Det er ikke svært at skabe trafik til et website – i hvert fald ikke så længe, I har penge nok. Udfordringen er at gøre det til de lavest mulige omkostninger, samtidig med at I sikrer jer, at trafikken er målrettet, relevant og konverterende. En god SEO-indsats kan afhjælpe to af de udfordringer, mange B2C-virksomheder står med:

1) Jeres indtægter bliver ædt op af udgifterne til Google AdWords. AdWords-annoncer kan være rigtig gode at bruge i nogle situationer, men andre gange betaler I alt for meget for de klik, I får.

2) Indholdet på jeres website skaber ikke værdi nok. Indhold har længe været den hellige gral inden for SEO, men ikke alt indhold er lige godt, og ikke alt indhold er lige vigtigt for jeres placering på Google.

På dette seminar får I den nyeste viden om SEO og en række konkrete tips til, hvordan I kan nedbringe jeres AdWords-udgifter ved at skabe omkostningseffektiv og relevant organisk trafik til jeres website.

Målgruppe

Seminaret er målrettet ledere og beslutningstagere inden for marketing, salg og kommunikation i B2C-virksomheder.

Foredragsholdere

Henning Madsen er af de førende SEO-eksperter i Danmark. Han har undervist og arbejdet professionelt med SEO siden 1998 – før der var noget, der hed Google.

Martino d’Apuzzo er SEO-pioner med speciale i online salg og markedsføring. Han har arbejdet med SEO i mere end 10 år og skabt solide resultater for virksomheder i hele Skandinavien.

Få mere at vide

Har I spørgsmål, er I meget velkomne til at kontakte os på telefon 6120 1695 eller mail [email protected].

Dagsorden

08.45 – 09.00: Ankomst og morgenkaffe

Sæt dig jer rette, og nyd en kop friskbrygget kaffe, te eller en kold vand.

09.00: Velkomst

Velkomst og introduktion til seminaret.

9.10: Effektive veje til en topplacering på Google

Vi fortæller jer om den nyeste udvikling inden for SEO, og vi viser jer, hvilke faktorer der er afgørende for Googles vurdering og positionering af jeres website, herunder hvordan de enkelte faktorer vægtes procentvis af Google.

Vi kommer blandt andet ind på platformsoptimering, indholdsoptimering, linkbuilding, brugersignaler (hvordan Google aflæser brugernes adfærd) og effekten af sociale medier. Afslutningsvis viser vi, hvordan vi kan beregne jeres uudnyttede vækstpotentiale på Google.

09.50: Kort pause

10.00: SEO Best Practises – Sådan gør I!

Vi gennemgår elementerne i en sammenhængende SEO-plan og digital strategi, der kan øge jeres mængde af lønsom søgetrafik betydeligt. Undervejs giver vi jer nogle helt konkrete tips og tricks til, hvordan I kommer godt i gang med SEO.

I løbet af indlægget lærer vi jer blandt andet, hvordan SEO kan nedsætte jeres AdWords-udgifter, hvordan I gennem analyser og tracking kan få værdifuld data om jeres målgruppe og jeres konkurrenter, hvordan I kan udvælge søgeord til jeres website, og hvordan I kan optimere jeres indhold.

10.50: Afrunding

Afrunding og opsamlende spørgsmål.

Det siger vores seminar-deltagere

HVORFOR VÆLGE VORES SEMINARER?

Personligt tilrettelagte

Vores gratis seminarer tilrettelægges med udgangspunkt i jeres forretningsområde og jeres B2C-marked, så I sikres størst muligt udbytte af seminaret, og så vi kan give jer konkrete strategier, metoder og værktøjer, I kan bruge i det daglige arbejde.

Erfarne undervisere

Med 20 års erfaring er vi blandt de mest erfarne i branchen. Vores undervisning er gennemprøvet og baserer sig på erfaringer skabt helt tilbage fra 1998, hvor søgemaskineoptimering blev introduceret i Danmark. Vi holder os konstant på forkant med den nyeste viden.

Stort udbytte

90% af vores seminar-deltagere vurderer deres udbytte af vores seminarer til enten højt eller meget højt. Vi er stolte over at have undervist og arbejdet for digitalt ambitiøse B2C-virksomheder som Spies, Aller, Berlingske Media, Stylepit og BRFkredit.

Praksisorienterede

Vores undervisning er praksisorienteret med fokus på, hvordan I kan bruge jeres viden i praksis, og hvordan I kan implementere strategier og arbejdsmetoder med udgangspunkt i de udfordringer, målsætninger og rammevilkår, I har i jeres virksomhed.