Stillingsopslag

Regnskabsmedarbejder til INBOUNDCPH

InboundCPH er et ambitiøst og succesfuldt marketingbureau med speciale i søgemaskineoptimering og Google AdWords. Vi er i vækst og søger derfor en regnskabsmedarbejder/bogholder til vores kontor i København, der kan hjælpe os med en række regnskabs- og bogholderimæssige opgaver.

Der er tale om et deltidsjob med en arbejdstid på 15-20 timer/uge. Du kan selv tilrettelægge, hvilke dage du arbejder, men vi forventer, at du er på arbejde mindst to gange ugentligt. Ved månedsafslutning er det vigtigt, at opgaverne bliver afleveret inden for deadline og senest den 10. i hver måned.

Vi tilbyder en alsidig arbejdsplads på Østerbro i hjertet af København, hvor der er højt til loftet, god musik til arbejdet og en god frokostordning til frokostpausen. Omgangstonen er uformel og afslappet og præget af godt humør. Løn efter kvalifikationer. Tiltrædelse snarest muligt.

Arbejdsopgaver

Dine primære arbejdsopgaver vil være:

  • indtastning og bogføring i e-conomic
  • beregning og registrering af data i Excel
  • afstemning af løn, bank, kreditorer og debitorer
  • udarbejdelse af månedlig resultatopgørelse og balance
  • fakturering af kunder og samarbejdspartnere
  • mundtlig opfølgning på kunder, der ikke betaler rettidigt
  • beregning og udbetaling af løn til medarbejdere
  • rapportering af regnskaber og nøgletal.

Kvalifikationer

Vi forventer, at du:

  • trives med at overholde deadlines
  • trives med mangeartede opgaver
  • arbejder uhindret i e-conomic og Excel
  • er stabil, struktureret og god til at arbejde selvstændigt
  • er udadvendt og serviceminded over for vores kunder
  • har gode danskkundskaber og kendskab til engelsk
  • kan fremvise en ren straffeattest.

Ansøgning

Send en motiveret ansøgning og et CV til Henning Madsen på mail [email protected]. Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Henning på telefon 2146 4544 eller via mail.

Vi afholder samtaler løbende og sigter mod en ansættelse snarest muligt. Vi glæder os til at høre fra dig.

Arbejdssted

Rosenvængets Allé 11
2100 København Ø

HVORFOR ARBEJDE HOS OS?

Godt arbejdsmiljø

Vi er placeret i hjertet af København i et hyggeligt kontor med god plads og god musik. Omgangstonen er uformel og afslappet, og vi prioriterer de gode kolleger og det sociale samvær højt. Vi nyder en velsmagende frokost fra Gourmandiet hver dag.

20 års erfaring

Med 20 års erfaring er vi blandt de mest erfarne i branchen, og vi holder os konstant på forkant med den nyeste viden. Vi vægter vores faglighed og professionalisme højt, og du kan derfor forvente at lære en masse af os – ligesom vi forventer at lære en masse af dig.

Et ambitiøst bureau

Vi arbejder udelukkende med søgemaskineoptimering (SEO) og pay per click (PPC), og vi prioriterer grundighed og ansvarlighed frem for vækst, for vi vil være de bedste i vores branche. Vores kunder omfatter digitalt ambitiøse virksomheder som Audi, Stylepit, Berlingske og Spies.

Gode udviklingsmuligheder

Du bliver del af et lille, ungt og innovativt team, og du får et stort selvstændigt ansvar, der giver dig mulighed for at præge udviklingen i virksomheden. Vi tilbyder en grundig oplæringsperiode, så du er fagligt og professionelt klædt på til arbejdet hos os.

Virksomheder vi gør en forskel for