Presse

Vi stiller meget gerne vores viden og holdninger om Google, søgemaskiner, søgemaskineoptimering (SEO) og annoncering til rådighed for journalister, interesseorganisationer, politikere, forskere og studerende.

ads_team

Hvis du har spørgsmål eller brug for en udtalelse, kan du kontakte Ian Rosenfeldt (Founder & CEO) eller Henning Madsen (Founder & Head of SEO) direkte via telefon eller e-mail.

Henning Madsen

Henning Madsen er SEO-pioner på europæisk plan. Henning begyndte at arbejde professionelt med SEO allerede i 1998 – før der var noget, der hed Google – og han har arbejdet med strategisk SEO for mange af de største danske og internationale virksomheder, heriblandt Audi, Expedia, Spies, Sundhed.dk, DFDS og Business.dk.

henning_seo_lille

Ian Rosenfeldt

Ian Rosenfeldt har solid ledelseserfaring og står for strategi, ledelse, forretningsudvikling og er digital marketing specialist, med spidskompetencer i Google Ads, SEO, Data Insights og konverteringsoptimering. Ian har siden 1999 beskæftiget sig med online marketing både operationelt og på strategisk plan i store og små nationale og internationale virksomheder.

ian_sem

19

JAN

SEO-rådgiver advarer netbutikker: Drop jeres blackhat-marketing, før det er for sent

FDIH / 19. januar 2019

Risikoen for at blive straffet af Google bør få SEO-bureauer og netbutikker til at holde nallerne fra den omdiskuterede marketingmetode PBN, lyder det fra tidligere blackhat-rådgiver. Det er kun problematisk, hvis man misbruger metoden, vurderer en anden SEO-ekspert.

arrow

25

APR

Ugens medlem: InboundCPH – Digital synlighed i fokus

FDIH / 25. april 2018

E-handlen stiger og stiger, og derfor er det ekstra vigtigt, at din netbutik ligger højt på Google. Vi har talt med Henning Madsen fra ugens medlem, InboundCPH, der er eksperter i Search Engine Optimisation.

arrow

14

Jun

Firmaer mister SEO-gevinster

Dansk markedsføring / 15. februar 2018

Søgemaskineoptimering (SEO) er ikke hipt, men det er effektivt. Virksomhedsledere overser potentialet, mener bureaustifter, der bl.a. har boostet Blockbusters salg med disciplinen.

arrow

01

MAJ

Virk­som­he­ders krig om at lig­ge øverst på Goog­le in­ten­si­ve­res

Dagbladet Børsen / 1. maj 2017

Danske virksomheder bruger flere og flere penge på at købe en topplacering på Google. Men det kan være en hovedløs forretning, advarer ekspert på området.

arrow

01

MAJ

Hyret til søgemaskineoptimering for Vatikanet

Dagbladet Børsen / 1. maj 2017

Det er ikke kun de store internetbutikker som Elgiganten, Power, Whiteaway eller Wupti, der har en interesse i at ligge så højt, som muligt i Googles søgefelt gennem søgemaskineoptimering (SEO).

arrow
svg-left
svg-right

Kontakt os

Har du spørgsmål eller brug for en udtalelse, er du meget velkommen til at kontakte os.

ian-figur
Vi har modtaget din forespørgsel

Tak for din forespørgsel. Vi sætter pris på muligheden for at drøfte dit projekt. Du hører fra os inden for 1-2 hverdage

På gensyn

Step 1 / 3

close icon
Step 1 / 3 - Vælg projekttype

Få en dialog om dit projekt

Send os en forespørgsel og få en dialog om, hvordan vi kan hjælpe dig med dit projekt og dine målsætninger.

Google MarketingSEOGoogle AdsAndet
Step 2 / 3 - Projekt information

Beskriv dit projekt så godt du kan

Step 3 / 3 - Dine oplysninger

Vi har brug for dine oplysninger nedenfor