Lederwebinar

LEDERWEBINAR: SEO-STRATEGI 2020

Hvis din virksomhed skal vinde kunderne og klare sig i konkurrencen, skal søgemaskineoptimering (SEO) prioriteres som en central del af din digitale strategi. Det er ikke en holdning, men essentiel viden funderet i konkrete tal for danske B2B- og B2C-virksomheder.

Ifølge en undersøgelse fra FDIH starter 8 ud af 10 danskere et planlagt køb med at søge informationer på Google, og i 2019 omsatte den samlede danske onlinehandel for 146 milliarder kr. ifølge Dansk Erhverv. Danskerne søger over 8 millioner gange på Google – hver eneste dag.

På webinaret giver vi dig strategisk forståelse for Google som salgskanal og klæder dig på til at definere retning og rammer for din SEO-strategi. I forlængelse heraf tilbyder vi dig en gratis analyse, som kan vise dit vækstpotentiale i form af salg og leads ved realisering af en målrettet SEO-strategi.

Webinaret er målrettet ledere og beslutningstagere i B2B- og B2C-virksomheder (herunder e-handel-virksomheder). Vi afholder et webinar for hvert segment. Medarbejdere, der udelukkende arbejder operationelt med SEO,  vil kun få et lille udbytte af at deltage på webinaret.

Webinarerne d. 10. og d. 11. juni bliver afholdt i samarbejde med Dansk Erhverv.

Tilmeld nuAgenda

Casper Hald, CEO i Blockbuster

»Jeg må indrømme, at jeg ikke vidste nok om SEO. Men jeg er klogere i dag. Jeg har som leder sammensat et team, der tænker SEO ind i vores strategi. Det har været en stor læring, fordi det har så stor betydning for vores tilgang af kunder. I dag er SEO med en månedlig omsætning på over 1 million kr. vores vigtigste kanal.«

OPLÆGSHOLDERE

I spidsen for webinaret står SEO-specialisterne Henning Madsen og Martino d’Apuzzo fra InboundCPH, der har arbejdet strategisk med SEO for en række af de største danske og internationale virksomheder gennem 20 år.

Med faglig passion, humor og engagement har duoen gennem 20 år arbejdet og undervist med ét mål for øje: at sikre virksomheder – store som små – i hele landet succes gennem indsigtsbaserede, datadrevne strategier.

Kundeporteføljen omfatter digitalt ambitiøse virksomheder som blandt andre Spies, Lauritz.com, Jem & fix, Berlingske, Kamstrup, Oticon, ILVA, Nets, Sundhed.dk, Oister og Blockbuster.

CasesKontakt os

AGENDA

09.00 – Indsigt: SEO som vækstmotor
Vi giver dig forståelse for, hvorfor søgemaskineoptimering (SEO) er forretningskritisk – med afsæt i ny viden om indkøbernes og forbrugernes onlineadfærd. I forlængelse heraf stiller vi skarpt på de fire indsatsområder, du som leder skal prioritere for at få succes med SEO.

09.30 – SEO-business case
Med afsæt i en konkret case viser vi, hvordan du foretager en realistisk vurdering af din virksomheds markedsposition på Google. I forlængelse heraf præsenterer vi en analysemodel, som kan vise dit vækstpotentiale og rentabiliteten ved en målrettet SEO-strategi.

10.00 – Afrunding og spørgsmål
Efter webinaret har du mulighed for at få svar på eventuelle spørgsmål, som vi ikke har afdækket på webinaret. Hvis du har spørgsmål forud for webinaret, er du velkommen til at kontakte Martino d’Apuzzo på telefon 61 20 16 95 eller mail mda@inboundcph.dk.

DET SIGER LEDERNE

GRATIS TILMELDING

Ved tilmelding accepterer du, at vi må sende dig mails vdr. webinaret og nyhedsmails. Du kan afmelde vores nyhedsmails til enhver tid.

Navn

E-mail

Telefon

Virksomhed

Stilling

Vælg webinar

Rasmus Begtoft, CMO i BRFkredit

»Det er min overbevisning, at en virksomhed har brug for en person internt, der ser lyset i SEO. InboundCPH har været medvirkende til at sørge for, at vi så lyset. I dag ser vi SEO som et forretningskritisk marketingværktøj, der er afgørende for kundetilgangen og værdiskabelsen i vores virksomhed.«
X