Lederseminar

TV2
Dfds Seaways
Blockbuster
Stylepit
BRF Kredit
Berlingske Media
Aller Media
Spies
ILVA
Audi
Kamstrup
Lauritz.com
Arp-Hansen Hotel Group
Bisnode
Zyxel
IDEmøbler
AlfaPeople
HRS
Radiometer

LEDERSEMINAR: GOOGLE-STRATEGI 2019

Hvis din virksomhed skal vinde kunderne og klare sig i konkurrencen, skal søgemaskineoptimering (SEO) prioriteres som en central del af din digitale strategi. Det er ikke en holdning, men essentiel viden funderet i konkrete tal for danske B2B- og B2C-virksomheder.

Ifølge en undersøgelse fra FDIH starter 8 ud af 10 danskere et planlagt køb med at søge informationer på Google, og i 2018 omsatte den samlede danske onlinehandel for 140 milliarder kr. ifølge Dansk Erhverv. Danskerne søger over 8 millioner gange på Google – hver eneste dag.

På seminaret giver vi dig strategisk forståelse for Google som salgskanal og klæder dig på til at definere retning og rammer for din Google-strategi. I forlængelse heraf tilbyder vi dig en gratis analyse, som kan vise dit vækstpotentiale i form af salg og leads ved realisering af en målrettet Google-strategi.

Tilmeld nuAgenda

Ledige datoer

4. juni (08.45-11.00)
20. juni (13.15-15.30)

Adresse

Rosenvængets Allé 11
2100 København Ø

Casper Hald, CEO i Blockbuster

»Jeg må indrømme, at jeg ikke vidste nok om SEO. Men jeg er klogere i dag. Jeg har som leder sammensat et team, der tænker SEO ind i vores strategi. Det har været en stor læring, fordi det har så stor betydning for vores tilgang af kunder. I dag er SEO med en månedlig omsætning på over 1 million kr. vores vigtigste kanal.«

OPLÆGSHOLDERE

I spidsen for seminaret står SEO-specialisterne Henning Madsen og Martino d’Apuzzo fra InboundCPH, der har arbejdet strategisk med SEO for en række af de største danske og internationale virksomheder gennem 20 år.

Med faglig passion, humor og engagement har duoen gennem 20 år arbejdet og undervist med ét mål for øje: at sikre virksomheder – store som små – i hele landet succes gennem indsigtsbaserede, datadrevne strategier.

Kundeporteføljen omfatter digitalt ambitiøse virksomheder som blandt andre Spies, Lauritz.com, Jem & fix, Aller, Berlingske, Kamstrup, Oticon, Trollbeads, ILVA, TV2, Stylepit, Coolshop, Blockbuster og DFDS.

CasesKontakt os

AGENDA

08.45 – Ankomst og kaffe

09.00 – Indsigt: SEO som vækstmotor
Vi giver dig forståelse for, hvorfor søgemaskineoptimering (SEO) er forretningskritisk – med afsæt i ny viden om indkøbernes og forbrugernes onlineadfærd. I forlængelse heraf stiller vi skarpt på de fire indsatsområder, du som leder skal prioritere for at få succes med SEO.

09.50 – Pause

10.00 – SEO-business case
Med afsæt i en konkret case viser vi, hvordan du foretager en realistisk vurdering af din virksomheds markedsposition på Google. I forlængelse heraf præsenterer vi en analysemodel, som kan vise dit vækstpotentiale og rentabiliteten ved en målrettet Google-strategi.

10.50 – Afrunding og spørgsmål
Efter seminaret har du mulighed for at få svar på eventuelle spørgsmål, som vi ikke har afdækket på seminaret. Hvis du har spørgsmål forud for seminaret, er du velkommen til at kontakte Martino d’Apuzzo på telefon 61 20 16 95 eller mail [email protected].

DET SIGER LEDERNE

GRATIS TILMELDING

Bare rolig… Vi sender ingen reklamemails eller nyhedsbreve.

Navn

Stilling

Virksomhed

E-mail

Telefonnummer

Tid og sted

Rasmus Begtoft, CMO i BRFkredit

»Det er min overbevisning, at en virksomhed har brug for en person internt, der ser lyset i SEO. InboundCPH har været medvirkende til at sørge for, at vi så lyset. I dag ser vi SEO som et forretningskritisk marketingværktøj, der er afgørende for kundetilgangen og værdiskabelsen i vores virksomhed.«
X