Lederseminar

LEDERSEMINAR: GOOGLE-STRATEGI 2019

Hvis din virksomhed skal vinde kunderne og klare sig i konkurrencen, skal søgemaskineoptimering (SEO) prioriteres som en central del af din digitale strategi. Det er ikke en holdning, men essentiel viden funderet i konkrete tal for danske B2B- og B2C-virksomheder.

På seminaret giver vi dig strategisk forståelse for Google som salgskanal og klæder dig på til at definere retning og rammer for din Google-strategi, så du med de rigtige beslutninger kan styrke værdiskabelsen i virksomheden. I forlængelse heraf præsenterer vi en analysemodel, som kan vise dit økonomiske vækstpotentiale i form af salg og leads ved realisering af et målrettet arbejde med SEO.

Seminaret er baseret på faktuelle tal og gennemtestet viden, du kan implementere direkte i din digitale strategi. Seminaret har en varighed på to timer og afholdes for en lille gruppe ledere og beslutningstagere i København, Aarhus og Odense. Se datoer i tilmeldingsformularen.

Tilmeld nuAgenda
»Jeg må indrømme, at jeg ikke vidste nok om SEO. Men jeg er klogere i dag. Jeg har som leder sammensat et team, der tænker SEO ind i vores strategi. Det har været en stor læring, fordi det har så stor betydning for vores tilgang af kunder. I dag er SEO med en månedlig omsætning på over 1 million kr. vores vigtigste kanal.«
Casper Hald
Casper Hald
Administrerende direktør

Peter Hestbæk, CMO i Apoteka

»Mange virksomheder lukker øjnene for SEO, fordi det er svært. SEO skaber ikke resultater på en dag eller en uge. Man høster først frugterne efter 6-12 måneder. Det afholder nogle fra at lade være, men de kan så se tilbage efter perioden og ærgre sig over, at de ikke gik i gang.«

OPLÆGSHOLDERE

I spidsen for seminaret står SEO-specialisterne Henning Madsen og Martino d’Apuzzo fra InboundCPH, der har arbejdet strategisk med SEO for en række af de største danske og internationale virksomheder gennem 20 år.

Med faglig passion, humor og engagement har duoen gennem 20 år arbejdet og undervist med ét mål for øje: at sikre virksomheder – store som små – i hele landet succes gennem indsigtsbaserede, datadrevne strategier.

Kundeporteføljen omfatter digitalt ambitiøse virksomheder som blandt andre Spies, Lauritz.com, Jem & fix, Aller, Berlingske, Kamstrup, Oticon, Trollbeads, ILVA, TV2, Stylepit, Coolshop, Blockbuster og DFDS.

CasesKontakt os

AGENDA

08.45 – Ankomst og morgenkaffe

09.00 – Indsigt: SEO som vækstmotor
Vi giver dig forståelse for, hvorfor søgemaskineoptimering (SEO) er forretningskritisk – med afsæt i ny viden om indkøbernes og forbrugernes onlineadfærd. I forlængelse heraf stiller vi skarpt på de fire indsatsområder, du som leder skal prioritere for at få succes med SEO.

09.50 – Pause

10.00 – SEO-business case
Med afsæt i en konkret case viser vi, hvordan du foretager en realistisk vurdering af din virksomheds markedsposition på Google. I forlængelse heraf præsenterer vi en analysemodel, som kan vise dit vækstpotentiale og rentabiliteten ved en målrettet Google-strategi.

10.50 – Afrunding og spørgsmål
Efter seminaret har du mulighed for at få svar på eventuelle spørgsmål, som vi ikke har afdækket på seminaret. Hvis du har spørgsmål forud for seminaret, er du velkommen til at kontakte Martino d’Apuzzo på telefon 61 20 16 95 eller mail [email protected].

DET SIGER LEDERNE

GRATIS TILMELDING

Bare rolig… Vi sender ingen reklamemails eller nyhedsbreve.
Ved udeblivelse faktureres 750 kr. (ekskl. moms).

Navn

Stilling

Virksomhed

E-mail

Telefonnummer

Tid og sted

Rasmus Begtoft, CMO i BRFkredit

»Det er min overbevisning, at en virksomhed har brug for en person internt, der ser lyset i SEO. InboundCPH har været medvirkende til at sørge for, at vi så lyset. I dag ser vi SEO som et forretningskritisk marketingværktøj, der er afgørende for kundetilgangen og værdiskabelsen i vores virksomhed.«
X