InboundCPH i Børsen

InboundCPH er i Børsen i dag – ikke bare i én, men i to artikler. Læs vores SEO-ekspert Henning Madsen advare om, at det kan være en hovedløs forretning at købe sig til en topplacering på Google, og læs, hvordan det gik til, at Henning og Martino d’Apuzzo blev hyret til at lave søgemaskineoptimering for Vatikanet.

Artiklerne kan læses herunder (men vær opmærksom på, at det kræver abonnement på Børsen):

Virksomheders krig om at ligge øverst på Google intensiveres
Danske virksomheder bruger flere og flere penge på at købe en topplacering på Google. Men det kan være en hovedløs forretning, advarer ekspert på området. Læs hele historien her.

Hyret til søgemaskineoptimering for Vatikanet
Det er ikke kun de store internetbutikker som Elgiganten, Power, Whiteaway eller Wupti, der har en interesse i at ligge så højt, som muligt i Googles søgefelt gennem søgemaskineoptimering (SEO). Læs hele historien her.

Pressekontakt

Hvis du har brug for en udtalelse om søgemaskineoptimering, søgemaskiner, Google eller Google AdWords, er du velkommen til at kontakte os. Vi stiller gerne vores viden og holdninger til rådighed for journalister, politikere, forskere, studerende, interesseorganisationer og andre med interesse for vores arbejdsområde.

Find kontaktinformationer og pressemateriale på vores presse-side. Vi glæder os til at høre fra dig!

Tags:
Ingen kommentarer

Skriv en kommentar

Virksomheder vi gør en forskel for