Søg
Kundeevent

InboundConnect

InboundConnect er vores faglige samlingspunkt, hvor vi inviterer kunder, samarbejdspartnere og branchefolk ind til et par timers inspiration og værdifulde samtaler. Her handler det om at mødes fysisk, dele erfaringer og udfordre hinandens perspektiver.

Praktisk information

Dato: Torsdag d.19 Juni 2025
Tid: Kl. 08:30 – 11:45
Sted: Noon – Pakhus 47, Sundmolen i Nordhavn.

Antal pladser 50. Først til mølle princippet

På programmet:

08.30–09.00:Vi starter med kaffe og croissanter.

09.00–09.45: Peter’s Oplæg: Stedfortræder-data & krystalkugler

09.45–09.55: Kort pause og mulighed for at tanke op.

10.00–10.45: Thomas’s Oplæg: “Gør det nemt” med nye indsigter og konkrete takeaways.

10.45–11.45: Netværk & relationsdannelser, samt en lille frokosthapser.

 

Tema og oplægsholdere:

Peter’s oplæg: Stedfortræder-data & krystalkugler

Er du klar til at opleve, hvordan data kan fortælle de vildeste historier og blive dit hemmelige våben i markedsføringen? Til seminaret vil vi præsentere en række skarpe, overraskende og underholdende eksempler på, hvordan utraditionelle datakilder og skæve observationer kan skabe stærkere og mere effektive marketingindsatser. Fra “Pizzameter”-fænomener, der forudsiger politiske begivenheder, til Yankee Candle-anmeldelser, der afspejler pandemitrends – vi dykker ned i fascinerende eksempler, som viser, hvordan markører og stedfortræderdata kan bruges kreativt i din strategi.

Kom og lad dig inspirere af innovative datafortællinger, der kan løfte dit arbejde til næste niveau. Bliv klogere på, hvordan du selv kan finde og anvende usædvanlige datakilder, og få konkrete værktøjer til at styrke din marketingindsats allerede i morgen.

Thomas’s oplæg: “Gør det nemt”

Friktion er den skjulte modstand, der bremser både kunder og medarbejdere i at handle effektivt. I dette seminar får du indsigt i, hvordan du identificerer og fjerner både synlig og usynlig friktion i kunderejsen og arbejdsprocesser.

Vi dykker ned i “Law of Least Effort” og ser, hvordan virksomheder som Amazon og Zoom har gjort friktionsfri oplevelser til nøglen bag deres succes. Du får konkrete værktøjer til at gøre det lettere at være kunde – og skabe mærkbare resultater på bundlinjen.