Google Ads-kurser

Kom godt i gang med Google Ads

Med vores Google Ads-kursus lærer I at skabe effektive og profitable annoncekampagner, der sikrer jer flere nye kunder og en øget indtjening. Vi styrker jeres interne kompetenceniveau og giver jer en solid viden om, hvordan I får det maksimale ud af Google Ads til den lavest mulige kostpris. Vi afholder kurser i både Århus og København, og efter ønske kommer vi naturligvis også ud til jeres virksomhed.

Et kursus kan for eksempel omhandle grundlæggende viden og annoncestrategier inden for Google Ads, eller det kan omhandle mere dybdegående og specialiserede emner efter jeres behov. Vi afholder kurser for både enkeltpersoner og større grupper af medarbejdere.

Få et Google Ads-kursus tilpasset jeres behov

Kurset tilrettelægges med udgangspunkt i jeres forretning, jeres målgruppe og jeres målsætninger, så I får det optimale udbytte af kurset, og så vi kan give jer konkrete annoncestrategier og metoder, I kan bruge i det daglige arbejde. Kurset struktureres almindeligvis som en blanding af oplæg, debatter og workshops, så I effektivt og hurtigt lærer at omsætte jeres viden om Google Ads i praksis.

Hos InboundCPH har vi mange års praktisk erfaring, ikke kun i at arbejde med Google Ads, men også i at formidle og undervise i Google Ads. Vi har tidligere undervist og arbejdet med digitalt ambitiøse B2B- og B2C-virksomheder som blandt andet Spies, Oticon Medical, Berlingske Media, Stylepit, BRFkredit og Audi.

Kontakt os
Få mere at vide

Ian Rosenfeldt

Ian Rosenfeldt
Head of Paid Search

+45 27 29 77 20
[email protected]

Få en uforpligtende snak med os, hvis du har spørgsmål eller brug for hjælp.

Aller Media

Uddannelse af 200 medarbejdere

Strategisk rådgivning, uddannelse af mere end 200 medarbejdere og struktureret linkbuilding har gjort Aller i stand til at fastholde 1 million unikke besøgende om måneden. Læs mere.

VORES KUNDER SIGER

»Henning Madsen er en stærk entreprenør og en stor kapacitet inden for online marketing og SEO i særdeleshed. Han har et stort drive og en super god forretnings-forståelse, der gør ham i stand til at designe og eksekvere forretningsstrategier i den digitale verden. Sidst, men ikke mindst har han en fantastisk humor :)«
Peter Hestbæk
Peter Hestbæk
Salgs & Marketingdirektør
»Det er tydeligt at mærke, at InboundCPH har arbejdet med SEO siden 1997. De ved, hvad der virker, hvad man skal være opmærksom på, og i hvilken retning SEO udvikler sig. De er vant til at arbejde med store organisationer og stærke til at formidle komplekse SEO-temaer, så alle interessenter forstår dem.«
Lars Bøgner
Lars Bøgner
Online Manager
»Det er min overbevisning, at en virksomhed har brug for en person internt, der ser lyset i SEO. InboundCPH har været medvirkende til at sørge for, at vi så lyset. I dag ser vi SEO som et forretningskritisk marketingværktøj, der er afgørende for kundetilgangen og værdiskabelsen i vores virksomhed.«
Rasmus Begtoft
Rasmus Begtoft
Ansvarlig for digital markedsføring
»Der er ingen tvivl om, at for os har SEO givet rigtig god mening. Jeg havde ret store forventninger til, hvad det skulle løfte, når vi satte strøm til det – og de forventninger er blevet indfriet. Desuden har samarbejdet med InboundCPH – og den viden, vi har fået – haft stor indflydelse på økonomien i vores andre marketingkanaler.«
Steffen Trannerup
Steffen Trannerup
Marketing Director
»InboundCPH har gennemført et uddannelsesforløb for Aller, hvor de har formået at gøre vores medarbejdere i stand til at forstå, hvilke faktorer, som er væsentlige i en SEO-proces, og hvordan man praktisk forholder sig til dem. Det har givet en lang række åbenlyst forbedrede tal, og man kan se, at det har en effekt!«
Jan Krog Henningsen
Jan Krog Henningsen
Forretningsudviklingschef
»InboundCPH formår at bygge en god relation op, hvor vidensdeling er i højsædet, og hvor den nørdede viden bliver omsat til informationer, vi kan handle på. Man kan mærke, at InboundCPH ved, at SEO og SEM kan udrette mirakler. At se vores brand overhale konkurrenterne på Google er jo en sand fornøjelse :-)«
Mathias Amdi Jensen
Mathias Amdi Jensen
Digital Marketing Lead
»Ærlighed, åbenhed og en stærk med aldrig selvfed overbevisning om egen værdi er egenskaber, vi virkelig værdsætter ved InboundCPH som partner. De har aldrig hverken over- eller undersolgt deres services, men været ærlige i både forventnings-afstemningen, prognoserne og den efterfølgende rapportering.«
Johan Johansen
Johan Johansen
Digital Manager
»Det altafgørende er selvfølgelig de resultater, samarbejdet har udmøntet sig i. Tallene taler deres tydelige sprog: Der har været fremgang på alle parametre, som vi har arbejdet med – og som vi fortsat arbejder med. Isoleret set har jeg aldrig før oplevet så høj fremgang i trafikken fra Google til vores website.«
Jacob Thiesen
Jacob Thiesen
Digital Manager
»Henning var personligt årsagen til, at vi skiftede til InboundCPH, da han viste en god forretningsforståelse, ydmyghed og en ambitiøs tilgang til at løse de udfordringer, som jeg og Spies stod over for. Han arbejder målrettet og visionært omkring vores fælles løsningsforslag og kan navigere på alle plan.«
Rasmus Panduro
Rasmus Panduro
eCommerce manager

Personligt tilpassede Google Ads-kurser

Vores Google Ads-kurser tilrettelægges med udgangspunkt i jeres virksomhed og jeres målsætninger, så vi kan gøre jer i stand til at skabe effektive annoncekampagner, der sikrer jer et optimalt udbytte af jeres annoncekroner. Varigheden og indholdet af vores kursus fastlægges i samarbejde med jer. Vi tilpasser kurset til jeres niveau, og vi kan derfor hjælpe jer, uanset om i er begyndere eller øvede.

Typiske emneområder

Kurset kan eksempelvis omhandle grundlæggende viden, strategier og metoder inden for Google Ads, eller de kan omhandle mere dybdegående, specialiserede og strategiske emner afhængig af jeres behov. Vi oplever ofte, at behovet falder i en af følgende fire kategorier:

Google Ads-strategi

Vi hjælper jer med at fastsætte en solid Google Ads-strategi, der sikrer jer det optimale afkast. Strategien tager udgangspunkt i grundige analyser af jeres målgruppe, så I kan målrette jeres annoncer efter deres søgevaner, ramme dem på det rigtige tidspunkt og opstille realistiske målsætninger for jeres kampagner.

Vi giver jer en viden om de forskellige målretningsmuligheder i Google Ads, herunder hvordan I kan nå ud til lokale, regionale og/eller nationale målgrupper. Vi rådgiver jer desuden om budstrategier og om fastsættelse af annoncebudgetter, og vi lærer jer at udnytte de forskellige annoncetyper, der findes i Google Ads, herunder blandt andet Shopping-annoncer og remarketing-annoncer.

Annoncetekster og landingssider

Vi lærer jer at skrive relevante og attraktive annoncetekster med de rigtige søgeord, der øger jeres klikrate. Gemmem praktiske øvelser får I feedback på jeres egne annoncetekster, og gennem split-tests (A/B-tests) undersøger vi, hvilke tekster der har den største virkning over for målgruppen.

Et klik på en annonce er ikke noget værd, hvis ikke den besøgende efterfølgende konverterer til en kunde. Vi giver jer en solid viden om, hvordan I skaber effektive landingssider, der øger jeres konverteringsrate.

Google Ads for begyndere

Vi giver jer en grundig introduktion til annonceværktøjet, og vi hjælper jer med at komme god i gang, så I fremadrettet kan benytte det til at øge jeres salg og få flere nye kunder. I lærer at opsætte annoncer, at definere og segmentere jeres målgrupper og at forstå jeres målgruppers søgeadfærd på Google, så I kan skabe virkningsfulde annoncekampagner.

I får mulighed for at teste jeres viden i praksis, og vi giver jer konkret og grundig feedback på jeres arbejde og resultater. Vi lærer jer også selv at vurdere og evaluere jeres resultater, så I konstant kan optimere jeres udbytte. Hvis I har spørgsmål, står vi løbende til jeres rådighed.

Google Ads på ledelsesniveau

Hvis din virksomhed eller dit team skal til at arbejde med Google Ads, kan vi give dig et videnmæssigt forspring, så du bedre kan udstikke konkrete og realistiske retningslinjer til dine medarbejdere, og du nemmere kan følge op på deres arbejdsindsats og resultater.

Vi giver dig en solid forståelse for Google Ads, og vi lærer dig, hvordan du kan måle og evaluere effekten og værdien af jeres annoncekampagner. Efter behov kan vi hjælpe med at fastsætte konkrete retningslinjer og arbejdsopgaver til dine medarbejdere.

Audi

600% øget trafik

600% mere trafik fra Google og en langt stærkere markedsposition inden for firmabiler er blot nogle af de resultater, Audi har opnået som følge af vores omfattende arbejde med søgemaskineoptimering. Læs mere.

Tilmeld nyhedsbrev

Få nyheder, tips og tricks om online marketing, søgemaskineoptimering og InboundCPH.

HVORFOR VÆLGE VORES KURSER?

Personligt tilrettelagte

Vores kurser tilrettelægges med udgangspunkt i jeres forretning, jeres marked og jeres målgruppe, så I sikres størst muligt udbytte af kurset, og så vi kan give jer konkrete strategier, metoder og værktøjer, I kan bruge i jeres arbejde med Google Ads.

Faglig professionalisme

Vi har et højt kvalificeret team af Google Ads-specialister, der underviser dedikeret og struktureret på en let forståelig måde. Vores forretningsmæssige forståelse og faglige viden er forudsætningen for, at vi kan tilbyde jer den optimale undervisning.

Stort udbytte

Med en solid faglighed og professionalisme sikrer vi jer et større udbytte og afkast af jeres annoncekampagner. Vi er stolte over at have undervist og arbejdet for digitalt ambitiøse virksomheder som Stylepit, Spies, BRFkredit, Aller, Berlingske Media og Audi.

Praksisorienterede

Kurserne struktureres typisk som en blanding af oplæg, workshops og debatter, så I hurtigt og effektivt lærer at omsætte den tilegnede viden i praksis. Vi tager udgangspunkt i de udfordringer, rammevilkår og målsætninger, I har i jeres virksomhed.

Virksomheder vi gør en forskel for

X