fbpx
1:1 session for B2B-virksomheder

Sådan vækster du jeres salg under Corona med en effektiv SEO strategi

Book en to timers session og få konkret info på de digitale muligheder InboundCPH har identificeret på Google under og efter Corona. For mulighederne for at møde nye kunder fysisk og til messer er stadig begrænset. Det er langt fra sikkert, at B2B købsrejsen nogensinde vender tilbage til 'business as usual'. Indkøberne har ændret adfærd og vinderne er de B2B virksomheder, der formår at udnytte de digitale kanaler til deres fordel. Til denne 1:1 session gennemgår vi, hvordan jeres salg og marketing kan sikre sig et flow af varme leads og nye kunder med en effektiv SEO strategi.

Anmod om en session

calendar
location

Online eller fysisk på Rosenvængets Allé 11, 2100 København Ø

Pris

Gratis

lederseminar

Denne 1:1 session henvender sig til dig, der:

  • Har oplevet et faldende salg under corona
  • Arbejder i en marketing- eller salgsafdeling i en B2B virksomhed
  • Ønsker at understøtte salget gennem digitale kanaler

1:1 session kan både afholdes online eller fysisk.

1.

Forstå post-corona indkøbernes mindset

Corona har haft stor indflydelse på indkøberes mindset og ageren - selvom Google var en vigtig kanal inden Corona, så er det kun blevet en endnu vigtigere kanal efter Corona, da Google i dag er indkøberens vigtigste værktøj i jagten på nye produkter og leverancer. Vi ser nærmere på, hvad de ændrede indkøbsvaner betyder for din B2B-virksomhed, og hvordan du kan vende tendensen til egen økonomisk fordel.

2.

Sådan får du succes med din SEO-strategi

Vi gennemgår de fire indsatsområder, du skal prioritere for at få succes med din SEO-strategi. I forlængelse heraf stiller vi skarpt på det strategiske ledelsesfokus, der er nødvendigt for at arbejde effektivt og sikre optimale resultater.

3.

Sådan analyserer du dit vækstpotentiale og sætter realistiske mål

Vi præsenterer en analysemodel, som kan vise rentabiliteten og det økonomiske vækstpotentiale ved en målrettet SEO-strategi. Modellen giver blandt andet svar på, hvor lønsom din nuværende SEO-indsats er, og hvad det kan betale sig at investere i SEO. Med afsæt i en konkret case viser vi også, hvordan du foretager en realistisk vurdering af din virksomheds nuværende markedsposition på Google, og hvordan du bruger denne viden til at sætte realistiske mål for de områder, hvor virksomheden skal forbedre sig.

4.

Afrunding

Hvis der er yderligere spørgsmål, vi ikke har fået afdækket, tager vi dem her til sidst.

Det siger lederne

udtalelse-berlingske

Super vigtig og spændende formidling af de indsatsområder, jeg skal prioritere. I Berlingske oplever vi stigende krav fra vores annoncører, og ved at styrke vores SEO-indsats kan vi sikre dem et højere udbytte af deres kampagner.

udtalelse-potentialehuset

Fagligt solidt seminar. Letforståelig formidling og gode metaforer. Tak fordi I tog jer tid til at svare på spørgsmål – og for at holde antallet af deltagere på et niveau, som sikrede, at der var plads til fordybelse og interaktion.

udtalelse-kallistos

Super seminar i øjenhøjde med en god progression. Den nye undersøgelse, der viser, hvornår det giver mening for os at tage fat på SEO, så indsatsen prioriteres korrekt, og rentabiliteten er højest, var meget interessant.

Anmod om denne 1:1 session

Når du har sendt din forespørgsel kontakter vi dig kort efter for at aftale et tidspunkt. Session afholdes online eller fysisk på vores adresse Rosenvængets Allé 11 st. 2100 København Ø.

Varighed er 2 timer.

Har du spørgsmål kan du kontakte os på tel: 70 23 35 35






    svg-left
    svg-right

    Kom i dialog med os

    Har du spørgsmål til 1-1 mødet, er du velkommen til at kontakte Martino d'Apuzzo.

    martino-figur-komprimeret
    Vi har modtaget din forespørgsel

    Tak for din forespørgsel. Vi sætter pris på muligheden for at drøfte dit projekt. Du hører fra os inden for 1-2 hverdage

    På gensyn

    Step 1 / 3

    close icon

      Step 1 / 3 - Vælg projekttype

      Få en dialog om dit projekt

      Send os en forespørgsel og få en dialog om, hvordan vi kan hjælpe dig med dit projekt og dine målsætninger.

      SEOGoogle AdsSociale medierMarketing automationData & InsightsAndet
      Step 2 / 3 - Projekt information

      Beskriv dit projekt så godt du kan

      Step 3 / 3 - Dine oplysninger

      Vi har brug for dine oplysninger nedenfor