fbpx
Lederseminar

Introduktion til SEO 2021: Tiltræk købeklare kunder og kvalitetstrafik

Få en god grundlæggende forståelse for Google som marketingkanal. Bliv klædt på til at definere retning og rammer for din Google-strategi i 2021 og 2022, så du kan styrke og optimere din virksomheds trafik, leads og salg med de rigtige beslutninger.

Deltagelse i seminaret er gratis.
OBS: KUN 10 PLADSER. Ved udeblivelse faktureres kr. 500,- til dækning af omkostninger og tabt plads.

Information

08:45 - 11:15

calendar
location

Rosenvængets Allé 11, 2100 København Ø

PrisPr. deltager

Gratis

lederseminar
Seminar

Udbytte

På seminaret gennemgår vi:

– Hvilke specifikke tiltag og indsatsområder, der kan være med til at øge relevant trafik, kvalitetsleads og salg

– Hvordan man kan planlægge og eksekvere en effektiv Google-marketingindsats

– Hvilke faldgruber og svagheder, der kan være ved din nuværende Google-marketingstrategi

Seminaret henvender sig især til ledere og beslutningstagere inden for Marketing + IT + Salg

08:45

Ankomst og morgenkaffe

09:00

Velkomst og kort introduktion

09:10

Google: De 4 vigtigste indsatsområder

Med afsæt i ny viden forbrugernes digitale adfærd, viser vi hvilken rolle Google-marketing tiltag kan have for omfanget og kvaliteten af trafik, leads og salg. Vi stiller skarpt på de fire vigtigste indsatsområder, du skal prioritere som leder, for at få succes med Google-marketing.

09:50

Pause

10:00

Sådan beregner du jeres Google potentiale

Med afsæt i en konkret case viser vi, hvordan du foretager en realistisk vurdering af din virksomheds markedsposition på Google. I forlængelse heraf præsenterer vi en analysemodel, som kan vise dit vækstpotentiale og rentabiliteten ved en målrettet Google-strategi.

10:50

Afslutning og evt. spørgsmål

Oplægsholder

Martino d'Apuzzo

Seminaret bliver afholdt af SEO-specialist Martino d'Apuzzo fra InboundCPH. Martino har arbejdet strategisk med SEO for en række af de største danske og internationale virksomheder og organisationer gennem 20 år.

Med faglig passion, humor og engagement har Martino i mange år arbejdet og undervist med ét mål for øje: at sikre virksomheder – store som små – i hele landet succes gennem indsigtsbaserede, datadrevne strategier.

12

Det siger lederne

udtalelse-berlingske

Super vigtig og spændende formidling af de indsatsområder, jeg skal prioritere. I Berlingske oplever vi stigende krav fra vores annoncører, og ved at styrke vores SEO-indsats kan vi sikre dem et højere udbytte af deres kampagner.

udtalelse-potentialehuset

Fagligt solidt seminar. Letforståelig formidling og gode metaforer. Tak fordi I tog jer tid til at svare på spørgsmål – og for at holde antallet af deltagere på et niveau, som sikrede, at der var plads til fordybelse og interaktion.

udtalelse-kallistos

Super seminar i øjenhøjde med en god progression. Den nye undersøgelse, der viser, hvornår det giver mening for os at tage fat på SEO, så indsatsen prioriteres korrekt, og rentabiliteten er højest, var meget interessant.

Tilmeld nu

Gratis tilmelding

Tilmeld dig seminaret her. Ved tilmelding accepterer du, at vi må sende dig mails vedrørende seminaret og nyhedsmails med seneste nyt om SEO. Du kan afmelde vores nyhedsmails til enhver tid.

Der er kun 10 pladser. Ved for mange tilmeldinger, forbeholder vi os retten til at lukke for tilmelding og tilbyde en anden dato.

OBS: ved udeblivelse faktureres kr. 500,- til dækning af omkostninger og tabt plads.







    svg-left
    svg-right

    Kom i dialog med os

    Har du spørgsmål til seminaret, eller overvejer du, om det giver mening for dig at deltage. Kontakt Martino d'Apuzzo og få en dialog om seminaret.

    martino-figur-komprimeret
    Vi har modtaget din forespørgsel

    Tak for din forespørgsel. Vi sætter pris på muligheden for at drøfte dit projekt. Du hører fra os inden for 1-2 hverdage

    På gensyn

    Step 1 / 3

    close icon

      Step 1 / 3 - Vælg projekttype

      Få en dialog om dit projekt

      Send os en forespørgsel og få en dialog om, hvordan vi kan hjælpe dig med dit projekt og dine målsætninger.

      SEOGoogle AdsSociale medierMarketing automationData & InsightsAndet
      Step 2 / 3 - Projekt information

      Beskriv dit projekt så godt du kan

      Step 3 / 3 - Dine oplysninger

      Vi har brug for dine oplysninger nedenfor