fbpx
On-demand webinar

SEO-strategi for B2B anno 2022

I denne Inbound Masterclass, tager Henning fat på Business to Business og forklarer hvorfor SEO er en fuldstændig nødvendig del af et moderne B2B media budget.

Oplægsholder Henning Madsen, er medstifter af InboundCPH og Head of SEO. Henning var en af de første i Danmark til at arbejde med SEO og har rådgivet danske og internationale virksomheder siden 1997.

On-demand: SEO-strategi 2022

B2B

calendar
location

On-demand

PrisPr. deltager

Gratis

InboundCPH_Webinar
On-demand webinar

Udbytte

På webinaret lærer du:

  • Hvorfor SEO er nødvendigt for B2B virksomheder
  • Hvordan du kan bruge SEO til at få flere leads og kunder
  • Hvilke værktøjer og teknologi, der kan hjælpe dig
  • Hvorfor Google en forretningskritisk del af dit marketingmix
  • Hvilke indsatsområder du som leder skal prioritere

Hvem er det til?
Webinaret henvender sig især til ledere og beslutningstagere inden for Marketing + IT + Salg

10:00

Velkomst og kort introduktion

10:05

Hvorfor er SEO vigtigt for B2B-virksomheder?

I en tid hvor Corona har sat en stopper for fysiske møder og lejlighedsvis endog at tage telefonisk kontakt til potentielle kunder er digital markedsføring blevet et ”must win game”

10:30

7-trins B2B SEO-strategi

For at imødekomme den næsten eksplosive stigning i B2B-søgetermer har vi analyseret de mest succesfulde SEO-strategier og samlet de 7 vigtigste i dette webinar, hvor vi b.la. kommer ind på: Teknisk SEO, målgruppe, søgeordsstrategi, optimering af forside og landingssider, topic clustering og digital PR - og herefter repeat, repeat, repeat.

11:05

Gennemgang af Case

I slutningen af webinaret viser vi en B2B-case, nemlig Atea.dk som har oplevet en omsætningsstigning på mere end 200 mio. kr. over de seneste 3 år.

11:15

Tilbud om gratis konkurrent- og brancheanalyse

Som del af dette webinar får du tilbudt en gratis konkurrent- og brancheanalyse for at se hvordan din virksomhed klarer sig på Google, med mulighed for at få en objektiv vurdering af jeres vækstpotentiale ved at realisere en målrettet SEO-strategi.

11:20

Afrunding

Oplægsholder

Henning Madsen

I spidsen for webinaret står Head of SEO Henning Madsen. Med faglig passion, humor og engagement har han gennem 20 år arbejdet og undervist med ét mål for øje: at sikre virksomheder – store som små – i hele landet succes gennem indsigtsbaserede, datadrevne strategier.

Kundeporteføljen omfatter digitalt ambitiøse virksomheder som blandt andre Spies, Jem & fix, Aller, Berlingske, Kamstrup, Oticon, Trollbeads, ILVA, TV2, Stylepit, Blockbuster og DFDS.

henning-profilbillede-kvadratisk

Det siger lederne

udtalelse-berlingske

Super vigtig og spændende formidling af de indsatsområder, jeg skal prioritere. I Berlingske oplever vi stigende krav fra vores annoncører, og ved at styrke vores SEO-indsats kan vi sikre dem et højere udbytte af deres kampagner.

udtalelse-potentialehuset

Fagligt solidt seminar. Letforståelig formidling og gode metaforer. Tak fordi I tog jer tid til at svare på spørgsmål – og for at holde antallet af deltagere på et niveau, som sikrede, at der var plads til fordybelse og interaktion.

udtalelse-kallistos

Super seminar i øjenhøjde med en god progression. Den nye undersøgelse, der viser, hvornår det giver mening for os at tage fat på SEO, så indsatsen prioriteres korrekt, og rentabiliteten er højest, var meget interessant.

Få webinar tilsendt

SEO strategi for B2B anno 2022

Når du udfylder formularen accepterer du, at vi må sende dig mails vedrørende webinaret og nyhedsmails med bl.a. seneste nyt om SEO. Du kan afmelde vores nyhedsmails til enhver tid.






    svg-left
    svg-right

    Spørgsmål?

    Har du spørgsmål til webinaret, eller overvejer du, om det giver mening for dig at deltage. Kontakt Henning og få en dialog om webinaret.

    henning-figur-komprimeret
    Vi har modtaget din forespørgsel

    Tak for din forespørgsel. Vi sætter pris på muligheden for at drøfte dit projekt. Du hører fra os inden for 1-2 hverdage

    På gensyn

    Step 1 / 3

    close icon

      Step 1 / 3 - Vælg projekttype

      Få en dialog om dit projekt

      Send os en forespørgsel og få en dialog om, hvordan vi kan hjælpe dig med dit projekt og dine målsætninger.

      SEOGoogle AdsSociale medierMarketing automationData & InsightsAndet
      Step 2 / 3 - Projekt information

      Beskriv dit projekt så godt du kan

      Step 3 / 3 - Dine oplysninger

      Vi har brug for dine oplysninger nedenfor