apr, 2019

This is a repeating event

25apr(apr 25)13:15(apr 25)13:15Lederseminar: Google-strategi 2019Sådan vækster du din virksomhed på Google i 2019.13:15 - 15:30 København

Introduktion

Hvis din virksomhed skal vinde kunderne og klare sig i konkurrencen, skal søgemaskineoptimering (SEO) prioriteres som en central del af din digitale strategi. Det er ikke en holdning, men essentiel viden, der er funderet i konkrete tal for danske B2B- og B2C-virksomheder.

Otte ud af ti danskere starter et planlagt køb med at søge på Google ifølge en undersøgelse fra FDIH. Der foretages 8 millioner søgninger på Google.dk – hver dag. Google er med andre ord en forretningskritisk kanal, og SEO er afgørende for, at du får det optimale ud af kanalen.

Vi giver dig strategisk forståelse for Google som salgskanal og klæder dig på til at definere retning og rammer for din Google-strategi i 2019, så du med de rigtige beslutninger kan styrke værdiskabelsen i virksomheden. I forlængelse heraf præsenterer vi en analysemodel, som kan vise dit økonomiske vækstpotentiale i form af salg og leads ved realisering af en målrettet Google-strategi.

Casper Hald, CEO i Blockbuster: »Jeg må indrømme, at jeg ikke vidste nok om SEO. Jeg antog, at SEO var noget, der automatisk fulgte med et godt website. Men jeg er klogere i dag. Jeg har som leder fokuseret på at sammensætte et team, der tænker SEO ind i vores strategi. Det har været en stor læring og meget tankevækkende, fordi det har så stor betydning for vores tilgang af kunder. I dag er SEO med en månedlig omsætning på mere end 1 million kroner vores klart vigtigste kanal.«

Tid

(Torsdag) 13:15 - 15:30

Sted

Rosenvængets Allé 11
2100 København Ø

Tilmelding

Deltagelse i seminaret er gratis (ved udeblivelse faktureres 750 kr.).

Tilmeld nu

Undervisere

I spidsen for seminaret står SEO-specialisterne Henning Madsen og Martino d’Apuzzo fra InboundCPH, der har arbejdet strategisk med SEO for en række af de største danske og internationale virksomheder og organisationer gennem 20 år.

 

Med faglig passion, humor og engagement har duoen gennem 20 år arbejdet og undervist med ét mål for øje: at sikre virksomheder – store som små – i hele landet succes gennem indsigtsbaserede, datadrevne strategier.

Program

08.45 – Ankomst og morgenkaffe

 

09.00 – SEO som vækstmotor
Vi giver dig forståelse for, hvorfor SEO er forretningskritisk – med afsæt i ny viden om indkøbernes og forbrugernes onlineadfærd. I forlængelse heraf stiller vi skarpt på de fire indsatsområder, du som leder skal prioritere for at få succes med SEO.

 

09.50 – Pause

 

10.00 – SEO-business case
Med afsæt i en konkret case viser vi, hvordan du foretager en realistisk vurdering af din virksomheds markedsposition på Google. I forlængelse heraf præsenterer vi en analysemodel, som kan vise dit vækstpotentiale og rentabiliteten ved en målrettet SEO-strategi.

 

10.50 – Afrunding og spørgsmål
Efter seminaret han du mulighed for at få svar på eventuelle spørgsmål, som vi ikke har afdækket på seminaret. Hvis du har spørgsmål forud for seminaret, er du velkommen til at kontakte Martino d’Apuzzo på mail [email protected].

Ingen kommentarer

Skriv en kommentar

79 − 75 =

X