fbpx
CORE WEB VITALS WEBINAR

Core Web Vitals: Undgå at miste penge på bundlinjen!

Glæd dig til 1,5 times Core Web Vitals-nørderi sammen med tre af landets skarpeste SEO-hjerner; Henning Madsen fra InboundCPH, Torbjørn Flensted fra SEO.dk og Christopher Laursen fra IMPACT. Få indblik i, hvordan du bedst muligt håndterer Core Web Vitals, så du ikke mister penge på bundlinjen.

Information

10.00 - 11.30

calendar

PrisPr. deltager

0,00

seo-stream

Om webinaret

På webinaret får du fornøjelsen af at møde både Henning Madsen (Head of SEO i InboundCPH), Torbjørn Flensted (medstifter af SEO.dk) og Christopher Laursen (Lead SEO Consultant i IMPACT).

De tre skarpe SEO-eksperter nørder Googles nye opdatering, Core Web Vitals, og du kan godt glæde dig! Der bliver selvfølgelig en kort introduktion til Core Web Vitals, men derefter bliver der dykket ned i, hvordan Google i fremtiden vil belønne gode websites samt hvordan du bedst muligt håndterer denne opdatering.

Hvis du har spørgsmål forud for webinaret, kan du stille dem direkte til Henning Madsen på mail [email protected] eller telefon 21 46 45 44.

Vi glæder os til at se dig!

10.00

Velkomst og introduktion

10.10

Hvad er Core Web Vitals? v/Henning Madsen

Få viden om, hvad Core Web Vitals er, og hvorfor det er kritisk for din forretning, at du agerer nu. Hør desuden om baggrunden for, at Google introducerer Core Web Vitals nu, og hvorfor opdateringen er vigtig for meget andet end søgemaskineoptimering (SEO).

10.30

Sådan undgår du, at projektet bliver en katastrofe v/Torbjørn Flensted

Lær hvordan du skal tilgå Core Web Vitals-projektet i samarbejde med din webleverandør, uden at det ender i en katastrofe.

10.50

Findes nøglen til fremtidens Page Experience i Googles Quality Rater Guidelines v/Christopher Laursen

Core Web Vitals-opdateringen fokuserer primært på load performance, så det er vigtigt at have styr på hastigheden af ens website. Få et indblik i, hvordan Google fremadrettet vil udvikle algoritmen til at belønne websites, som har glade brugere.

11.10

Spørgsmål og svar

Spørgsmål vil blive samlet sammen og besvaret her.

11.20

Afrunding

Head of SEO \ InboundCPH

Henning Madsen

Henning er SEO-pioner på europæisk plan. Han har arbejdet med SEO siden 1998 – før der var noget, der hed Google – for store danske og internationale virksomheder som ILVA, Novo Nordisk, Rockwool, Jem & Fix, Coca-Cola, Atea, Aller, Spies og ikke mindst Vatikanet.

Følg Henning på LinkedIn.

henning-stillingsopslag nyt
Co-founder \ SEO.dk

Torbjørn Flensted

Torbjørn er medstifter af SAAS-virksomheden StoryBase.com samt medstifter og direktør i bureauet SEO.dk. Med sin populære SEO-podcast, deler han hver uge ud af sine erfaringer og eksperimenter med SEO.

Følg Torbjørn på LinkedIn.

Torbjørn nyt komprimeret
Lead SEO Consultant \ IMPACT

Christopher Laursen

Christopher er Lead SEO Consultant hos IMPACT Extend A/S og hjælper omnichannelspillere og store B2B-aktører med at nå til tops på Google.

Følg Christopher på LinkedIn.

christopher-hofman-laursen-impact komprimeret
Tilmeld nu

Gratis tilmelding

Tilmeld dig til webinaret her. Efter tilmelding til webinaret sender vi en tilmeldingsbekræftelse på mail. Umiddelbart inden webinaret starter, sender vi en mail med et direkte link til webinaret.

Ved tilmelding accepterer du at modtage e-mails fra InboundCPH med relevant information og nyheder. Du kan til enhver tid afmelde dig igen.







    svg-left
    svg-right

    Kom i dialog med os

    Har du spørgsmål til webinaret, eller overvejer du, om det giver mening for dig at deltage? Kontakt Henning Madsen og få en dialog om webinaret.

    henning-figur-komprimeret
    Vi har modtaget din forespørgsel

    Tak for din forespørgsel. Vi sætter pris på muligheden for at drøfte dit projekt. Du hører fra os inden for 1-2 hverdage

    På gensyn

    Step 1 / 3

    close icon

      Step 1 / 3 - Vælg projekttype

      Få en dialog om dit projekt

      Send os en forespørgsel og få en dialog om, hvordan vi kan hjælpe dig med dit projekt og dine målsætninger.

      SEOGoogle AdsSociale medierMarketing automationData & InsightsAndet
      Step 2 / 3 - Projekt information

      Beskriv dit projekt så godt du kan

      Step 3 / 3 - Dine oplysninger

      Vi har brug for dine oplysninger nedenfor