Webinar on-demand

B2C SEO-strategi i en recession

Inflationen driver priserne op og en recession truer i horisonten. Det bedste middel mod usikkerhed er, at være omkostnings- og effektivitetsfokuseret. SEO er oftest den mest kosteffektive kanalstrategi i det nuværende marketingmix.

SEO betyder fokus på ens egne kanaler og den efterspørgsel der allerede er i markedet efter dine produkter. Det har vi altid ment der skulle være tjek på, før man investerer i betalte annoncer. Men i dagens verden har det aldrig været vigtigere.

Information

on demand

calendar
location

Online

PrisPr. deltager

0,00

InboundCPH_Webinar
on-demand webinar

Om webinaret

På webinaret får du indsigt i, hvordan du kan definere retning og rammer for din B2C SEO-strategi. Derudover får du tips og tricks samt konkrete værktøjer, der kan hjælpe dig i gang (eller videre).

På webinaret lærer du:

  • Hvorfor SEO er nødvendigt, når andre budgetter skrumper
  • Hvordan du kan bruge SEO til at få flere kunder
  • Hvilke værktøjer og teknologier, der kan hjælpe dig
  • Hvorfor Google er en forretningskritisk del af dit marketingmix
  • Hvilke indsatsområder du skal prioritere først

Hvem er det til?
Webinaret henvender sig især til ledere og beslutningstagere inden for marketing & salg, der ønsker at maksimere sin owned media-strategi

-

Velkomst og kort introduktion

-

Hvilken betydning har kunderejsen for din SEO-strategi?

-

Hvilke parametre er relevante for din SEO-strategi?

-

Operationalisering af din SEO-strategi

-

7-trins B2C SEO-strategi

-

Tilbud om gratis analyse (konkurrentanalyse)

-

Afrunding og spørgsmål

Oplægsholder

Henning Madsen

I spidsen for webinaret står Head of SEO Henning Madsen. Med faglig passion, humor og engagement har han gennem 20 år arbejdet og undervist med ét mål for øje: at sikre virksomheder – store som små – i hele landet succes gennem indsigtsbaserede, datadrevne strategier.

Kundeporteføljen omfatter digitalt ambitiøse virksomheder som blandt andre Spies, Jem & fix, Aller, Berlingske, Kamstrup, Oticon, Trollbeads, ILVA, TV2, Stylepit, Blockbuster og DFDS.

henning-profilbillede-kvadratisk

Det siger deltagerne

udtalelse-berlingske

Super vigtig og spændende formidling af de indsatsområder, jeg skal prioritere. I Berlingske oplever vi stigende krav fra vores annoncører, og ved at styrke vores SEO-indsats kan vi sikre dem et højere udbytte af deres kampagner.

udtalelse-potentialehuset

Fagligt solidt seminar. Letforståelig formidling og gode metaforer. Tak fordi I tog jer tid til at svare på spørgsmål – og for at holde antallet af deltagere på et niveau, som sikrede, at der var plads til fordybelse og interaktion.

udtalelse-kallistos

Super seminar i øjenhøjde med en god progression. Den nye undersøgelse, der viser, hvornår det giver mening for os at tage fat på SEO, så indsatsen prioriteres korrekt, og rentabiliteten er højest, var meget interessant.

WEBINAR ON-DEMAND

Gratis

 

Få tilsendt webinaret på mail og se det når det passer dig. Ved tilmelding accepterer du, at vi må sende dig mails vedrørende webinaret og nyhedsmails med seneste nyt om SEO. Du kan afmelde vores nyhedsmails til enhver tid.

svg-left
svg-right

Kom i dialog med os

Har du spørgsmål til webinaret, eller overvejer du, om det giver mening for dig at deltage? Kontakt Henning Madsen og få en dialog om webinaret.

henning-figur-komprimeret
Vi har modtaget din forespørgsel

Tak for din forespørgsel. Vi sætter pris på muligheden for at drøfte dit projekt. Du hører fra os inden for 1-2 hverdage

På gensyn

Step 1 / 3

close icon

    Step 1 / 3 - Vælg projekttype

    Få en dialog om dit projekt

    Send os en forespørgsel og få en dialog om, hvordan vi kan hjælpe dig med dit projekt og dine målsætninger.

    SEOGoogle AdsSociale medierMarketing automationAI-implementeringData & InsightsAndet

    Step 2 / 3 - Projekt information

    Beskriv dit projekt så godt du kan

    Step 3 / 3 - Dine oplysninger

    Vi har brug for dine oplysninger nedenfor