Fusion af Danmarks største online modeforhandlere.
ET ÅRS INTENSIV SEO-INDSATS SATTE FART PÅ SYNLIGHEDEN AF EN NY WEBSHOP PÅ GOOGLE
465 %
øget synlighed på Google
1.000+
nye landingssider
500+
links fra andre websites
Undervisning
Strategisk rådgivning
Søgeordsanalyser
Tekniske analyser
Indholdsoptimering
Linkbuilding
Stylepit solgte tidligere modetøj på fire forskellige segmenterede webshops: Smartguy, Smartgirl, Smartkids og Smartsport. I 2014 besluttede de at samle alle produkter på Stylepit, og et stærkt mantra var at fastholde synligheden på Google og fastholde de tidligere markedsandele på trods af fusionen til én webshop.
Stylepit valgte InboundCPH som SEO-partner kort tid efter fusionen. På det tidspunkt var Stylepits synlighed på Google nærmest lig nul, og den eneste vej til Googles brugere var derfor at købe Google Ads-annoncer. Google Ads var en hurtig måde at skabe opmærksomhed om den nye webshop, men på lang sigt var det ikke rentabelt.
Opgaven var derfor hurtigst muligt at sikre Stylepit synlighed i søgeresultaterne på Google, så Google Ads-budgettet atter kunne reduceres til et minimum. Efter ganske få måneder lykkedes det os at genskabe den synlighed, som de fire tidligere webshops havde – foran væsentlige konkurrenter som Boozt, Miinto og Ellos:
Målsætningen for samarbejdet var at genvinde synligheden på Google efter fusionen af de fire webshops, så Google Ads-budgettet atter kunne reduceres til et minimum og rentabiliteten på nye kunder kunne forbedres markant.
Første skridt var at identificere links til de gamle websites og pege dem til Stylepit. Efterfølgende iværksatte vi en teknisk optimering og en gennemgående optimering af indholdet på websitet med afsæt i målgruppens søgevaner.
Efter en svær opstart med små fremskridt de første fire måneder steg Stylepits synlighed på Google med 465 % i løbet af blot to måneder. Stylepit har opnået en markant større synlighed på Google end både Boozt, Ellos og Miinto.
For os er SEO faktisk forskellen på at overleve og ikke overleve.
Vores investeringsniveau i Google Ads var ikke rentabelt på den lange bane. Og hvis man har en butik, hvor man betaler for meget i forhold til, hvad der omsættes, så går man kold. Så for os er SEO faktisk forskellen på at overleve og ikke overleve.
Peter Hestbæk
Marketingdirektør
InboundCPH er en stærk entreprenør og en stor kapacitet inden for online marketing og SEO i særdeleshed.
InboundCPH er en stærk entreprenør og en stor kapacitet inden for online marketing og SEO i særdeleshed. De har et stort drive og en super god forretnings-forståelse, der gør dem i stand til at designe og eksekvere forretnings-strategier i den digitale verden. Sidst, men ikke mindst har de en fantastisk humor!
Peter Hestbæk
Marketingdirektør
Vi har dygtige folk, men de har ikke altid tænkt i SEO, men måske mere i usability.
InboundCPH har guidet vores teknikere til at trykke på de rigtige knapper i den rigtige rækkefølge. Vi har dygtige folk, men de har ikke altid tænkt i SEO, men måske mere i usability. Det har været kunsten for InboundCPH som partner at forklare konsekvenserne af, at optimeringen af en anden kanal kan have en negativ indvirkning på SEO.
Peter Hestbæk
Marketingdirektør
Sådan resulterede rebranding i flere midler til de udsatte børn.
Fra SEO-revolution til digital dominans
Fra 300 til 2000 månedlige besøgende
Et 4 års succesfuldt samarbejde har resulteret i større vækst og trafik hos Nordic Leasing.
Baseret på et godt samarbejde har SPIES forbedret deres synlighed i de skandinaviske lande
Color Hotel Skagen overhaler konkurrenter efter nyligt søsat SEO-strategi
SEO-indsats og Ads-kampagner i gode hænder
Google Ads-kampagner løftet til næste niveau
Udbytterige annoncekampagner
Styrket forståelse for komplekse SEO-temaer
Har du brug for hjælp til din Google Marketing-indsats, eller overvejer du, om det giver mening for din virksomhed at fokusere på SEO og Google Ads? Kontakt Martino d'Apuzzo og få en dialog om dit projekt.
Step 1 / 3