Strategi og udvikling

Virker outsourcing af SEO til udlandet

Skal vi ikke bare outsource hele lortet?

Den bemærkning hører vi med jævne mellemrum; som regel efterfulgt af argumentationen om, at timepriserne i Indien, Ukraine m.fl. er langt lavere end i Danmark. Flere gange om ugen bliver vi kontaktet af personer og virksomheder i det store udland, som gerne vil ”hjælpe” os med at lave SEO for vores danske kunder. De fleste gange takker vi pænt nej, men nogle gange er disse personer og virksomheder ret vedholdende og tilbyder, at de gerne vil udarbejde indhold til vores kunder, så vi kan se, hvor dygtige de er.

SEO bureau

Hvorfor er det næsten umuligt at insource SEO?

Vi gi’r dig 8 gode grunde til, hvorfor det er vanskeligt at insource SEO.

Skal man hyre en in-house SEO-ekspert, eller skal man hente hjælp hos et eksternt bureau? Holdningerne og argumenterne for både den ene og den anden SEO-løsning er mange, og i sidste ende handler det selvfølgelig om at finde den løsning, som fungerer bedst for dig og din virksomhed.

Med i hele den diskussion er bestemt også det faktum, at det ikke behøver at handle om et enten/eller. Man kan sagtens have en kombination af in-house SEO-ressourcer og et eksternt bureau.